Næste gang jeg holder filmaften for gutterne, bliver det med Gyser-tema... Så det ville være en kæmpe hjælp, hvis i ville hjælpe mig med, at lave en liste over gode gysere, som er til at få fat på i R2DK. Jeg elsker film som The Shining, Exorcisten og Motorsavs Masakrenen (de originale selvfølgelig). Men det gør mange af de andre desværre ikke, så det skal helst være film som The Descent, The Ring og Saw.
Nu kommer jeg bare med en liste.. ikke alle der ligefrem er gode :D
The Exorcist Alien The Descent Dawn of the Dead Halloween Braindead The Eye Audition Silence of the Lambs 28 Days Later Hostel Ginger Snaps The Grudge Seven Candyman
Jeg var alt for ung da jeg så den første gang... tror aldrig nogensinde jeg har sovet så uroligt.
Hvis du kan lide splatter genren er der selvfølgelig alle skrækfilms ikonerne som Freddy Krueger (A Nightmare on Elm Street filmene), Jason (Fredag den 13. filmene), Michael Myers (Halloween filmene) og Chucky (Barneleg filmene). Ingen af dem er specielt uhyggelige men der er for det meste masser af blod, tåbelige teenager og bare patter.
Du har sikkert alerede set Scream filmene men da du ikke selv nævner dem gør jeg det lige.
#1 Pytter 16 år siden
Næste gang jeg holder filmaften for gutterne, bliver det med Gyser-tema... Så det ville være en kæmpe hjælp, hvis i ville hjælpe mig med, at lave en liste over gode gysere, som er til at få fat på i R2DK.
Jeg elsker film som The Shining, Exorcisten og Motorsavs Masakrenen (de originale selvfølgelig).
Men det gør mange af de andre desværre ikke, så det skal helst være film som The Descent, The Ring og Saw.
De skal være til at få fat på i R2DK.
Tusind tak på forhånd!
#2 Killkaj 16 år siden
#3 Syndrome 16 år siden
The Exorcist
Alien
The Descent
Dawn of the Dead
Halloween
Braindead
The Eye
Audition
Silence of the Lambs
28 Days Later
Hostel
Ginger Snaps
The Grudge
Seven
Candyman
#4 FixX 16 år siden
28 Weeks Later
Wrong turn (ved godt mange ikke kan lide den men jeg synes nu den er fed nok)
Dog Soldiers
#5 filmz-DocDoom 16 år siden
#6 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg er med på vognen med Wrong Turn-entusiaster :D Jeg har også altid godt kunne lide den film :)
#7 PredatorX 16 år siden
Samme her! Totalt rip-off, men i modsætning til så mange andre film i dens genre, fungerer den og er tilmed ganske underholdende.
#8 mvejen 16 år siden
#9 filmz-Liou 16 år siden
Jeg var alt for ung da jeg så den første gang... tror aldrig nogensinde jeg har sovet så uroligt.
Hvis du kan lide splatter genren er der selvfølgelig alle skrækfilms ikonerne som Freddy Krueger (A Nightmare on Elm Street filmene), Jason (Fredag den 13. filmene), Michael Myers (Halloween filmene) og Chucky (Barneleg filmene). Ingen af dem er specielt uhyggelige men der er for det meste masser af blod, tåbelige teenager og bare patter.
Du har sikkert alerede set Scream filmene men da du ikke selv nævner dem gør jeg det lige.
Animal Eath people filmene er endu en mulighed.
#10 filmz-DocDoom 16 år siden