Gravatar

#1 Pytter 16 år siden

Hej med jer folkens!

Næste gang jeg holder filmaften for gutterne, bliver det med Gyser-tema... Så det ville være en kæmpe hjælp, hvis i ville hjælpe mig med, at lave en liste over gode gysere, som er til at få fat på i R2DK.
Jeg elsker film som The Shining, Exorcisten og Motorsavs Masakrenen (de originale selvfølgelig).
Men det gør mange af de andre desværre ikke, så det skal helst være film som The Descent, The Ring og Saw.

De skal være til at få fat på i R2DK.

Tusind tak på forhånd!
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#2 Killkaj 16 år siden

ved sgu ik.. Dawn of the dead, planet terror;)
Gravatar

#3 Syndrome 16 år siden

Nu kommer jeg bare med en liste.. ikke alle der ligefrem er gode :D

The Exorcist
Alien
The Descent
Dawn of the Dead
Halloween
Braindead
The Eye
Audition
Silence of the Lambs
28 Days Later
Hostel
Ginger Snaps
The Grudge
Seven
Candyman
danielbloch.dk
Gravatar

#4 FixX 16 år siden

28 Days Later
28 Weeks Later
Wrong turn (ved godt mange ikke kan lide den men jeg synes nu den er fed nok)
Dog Soldiers
Gravatar

#5 filmz-DocDoom 16 år siden

That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg er med på vognen med Wrong Turn-entusiaster :D Jeg har også altid godt kunne lide den film :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 PredatorX 16 år siden

#4/6

Samme her! Totalt rip-off, men i modsætning til så mange andre film i dens genre, fungerer den og er tilmed ganske underholdende.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 mvejen 16 år siden

Poltergeist 1 og 2
Gravatar

#9 filmz-Liou 16 år siden

IT / Det onde.

Jeg var alt for ung da jeg så den første gang... tror aldrig nogensinde jeg har sovet så uroligt.

Hvis du kan lide splatter genren er der selvfølgelig alle skrækfilms ikonerne som Freddy Krueger (A Nightmare on Elm Street filmene), Jason (Fredag den 13. filmene), Michael Myers (Halloween filmene) og Chucky (Barneleg filmene). Ingen af dem er specielt uhyggelige men der er for det meste masser af blod, tåbelige teenager og bare patter.

Du har sikkert alerede set Scream filmene men da du ikke selv nævner dem gør jeg det lige.

Animal Eath people filmene er endu en mulighed.
Gravatar

#10 filmz-DocDoom 16 år siden

#9: "It" lider dog slemt af
don't-show-the-monster-syndromet. Den store edderkop
som de kæmper imod på et tidspunkt, tager ligesom brodden af uhyggen. Men klovnen Pennywise var ganske effektfuld; særligt husker jeg, da han kommer
op ad afløbet.
"It" var vist for øvrigt oprineligt en tv-miniserie i to dele.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: