Hmm... har set den danske udgave afviklet uden problemer. Hvilken afspiller har du, yoda? Du har ikke problemer med andre BD-skiver i øjeblikket? Min PS3 brød jo fuldstændig sammen for nylig.
Der er flere som har problemer med udgaven, ikke kun den danske. Det er vistnok et firmware issue og hvis du har en Samsung BD-P1400, så er det nok problemet!
*** EDIT ***
Det var det så :)
Check her, eller søg på "Batman Begins won't play".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, jeg har også lige googlet problemet og er kommet frem til samme konklusion som bruce. De fleste Blu-ray-drev til PC'er har også problemer med at håndtere den. Jeg har ikke selv haft problemer på min PS3.
#1 Yoda 16 år siden
I dag modtog jeg en ny skive, men den har desværre samme fejl.
Efter WB-logoets fremtonen, kører afspilleren i sort og en hvid BD-skive dukker op i midten af skærmen. Herefter sker der intet!
Er der andre, der har oplevet noget lignende med deres danske blu-ray udgave af "Batman Begins"?
#2 The Insider 16 år siden
#3 McPeter 16 år siden
Ved godt det selvfølgelig er en anden udgave men ville lige nævne det.
#4 Yoda 16 år siden
Jeg har en Samsung BD-P1400.
Nej, der er ingen problemer med ander skiver. Forsøgte lige med en anden WB-titel - "Zodiac" - og den kører helt fint.
Det undrer mig blot, at det er samme fejl to gange i træk.
#5 filmz-Bruce 16 år siden
*** EDIT ***
Det var det så :)
Check her, eller søg på "Batman Begins won't play".
#6 Yoda 16 år siden
How to correct it, Bruce - howwwwwwww?
#7 The Insider 16 år siden
#8 filmz-Bruce 16 år siden
#9 Yoda 16 år siden
Jeg vil forsøge mig med en opdatering af firmwaren i løbet af weekenden!
Lorteafspiller!!!
#10 Yoda 16 år siden
Men for satan loadetiden er langsom. Jeg vil tro, at det tager 4-5 min efter WB-logoets fremtonen, førend filmen begynder.
Det er som dengang, man havde en Commodore 64 med båndafspiller og utålmodigt ventede på, at spillet skulle blive indlæst.