Gravatar

#1 filmz-hooked 19 år siden

Mangler et arkiv/database/program der kan holde lidt styr på de efterhånden 500 dvd film jeg har. Hvad har du/i og hvorfor? Hvad er nemt/hurtigt/overskuligt?
www.panacea73.dk
Gravatar

#2 filmz-vassago 19 år siden

www.dvdprofiler.com

det bli'r ikke meget nemmere.

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-hooked 19 år siden

Prøver jeg, tak. Gerne flere bud fra folk.
Bruger du det selv "vassago"?
www.panacea73.dk
Gravatar

#4 lyspunkt 19 år siden

DVD Profiler er klart det bedste. Primært fordi man han hente alle oplysninger på sine film direkte fra deres egen database blot ved at benytte stregkoden. .. og så virker det fremragende selvom det er gratis.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5 dyg 19 år siden

hooked, jeg tror langt de fleste herinde bruger dvdprofiler, og flertallet af dem, der ikke bruger det, har selv lavet deres eget system (excel, html/php/sql, eller lignende).

Det kan klart anbefales, og er, som Vassago sagde, ekstremt nemt at gå til.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

Jeg har efterhåndende en del gange gjort reklame for PHP-DVDprofiler. En frontend til del xml-fil man kan eksporterer i DVDprofiler.

Her er en del flere muligheder end ved DVDprofilers html udgave af ens filmliste.

Min samling kan ses her
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 filmz-hooked 19 år siden

Takker for jeres udmeldinger. Må sige at "DarkLights" præsentable liste, giver en blod på tanden, men hvorledes bør det gribes an?
Henter jeg blot dvdprofiler, og tager den vidre derfra?
www.panacea73.dk
Gravatar

#8 chandler75 19 år siden

Er det bare mig eller kører DVDProfiler langsomt? Jeg har godt nok ikke verdens hurtigste maskine men har til gengæld en 2Mbit forbindelse, så det burde ikke være det der er problemet...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 filmz-Bruce 19 år siden

#8 Jeg har en 512K forbindelse og det kører fint. Downloader ihvertfald billeder og online informationer i en hastighed, der svarer til min forbindelse. Har lige prøvet. Hvis du har en registrerings ID, kan du prøve den nye 2.4 Beta.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 chandler75 19 år siden

Den downloader også hurtigt nok, men problemet er når jeg navigerer rundt i programmet; "rullegardinerne" osv. bliver hængende mens jeg forsøger at åbne noget nyt, osv.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: