Ved I om det er muligt, at skaffe denne herlige film i R2DK, i special edition så den passer ind i Sergio Leone samlingen? Jeg tænker på det der hvide cover med clinten i sådan en gullig farve (i ved nok hvilken version jeg mener).. Jeg kan nemlig ikke finde den nogle steder. Men hvis i ved hvor jeg kan skaffe den med DK undertekster eller hvornår den bliver genudgivet, vil jeg være lykkelig.
Du skal ikke være ked af det, hvis du ikke kan finde den. Den er nemlig ultimativt den svageste af Leones westerns (af dem jeg kender). Så hellere den originale Yojimbo!
Nu har jeg kigget alle de steder jeg kender og har kun fundet den udgave du søger 2 steder, men kun med engelsk undertekst. Med dansk tekst, ser det ud til at der vist kun er den "brune" udgave, som jeg selv har.
SE er desværre ikke udgivet med danske tekster. Som #4 er inde på, så er der kun udkommet den billige, brune udgave fra OnAir herhjemme (det er dem, der sidder med de danske rettigheder).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 Pytter 16 år siden
Ved I om det er muligt, at skaffe denne herlige film i R2DK, i special edition så den passer ind i Sergio Leone samlingen? Jeg tænker på det der hvide cover med clinten i sådan en gullig farve (i ved nok hvilken version jeg mener).. Jeg kan nemlig ikke finde den nogle steder. Men hvis i ved hvor jeg kan skaffe den med DK undertekster eller hvornår den bliver genudgivet, vil jeg være lykkelig.
Tak på forhånd.
#2 filmz-DocDoom 16 år siden
#3 Pytter 16 år siden
#4 MuManden 16 år siden
Nu har jeg kigget alle de steder jeg kender og har kun fundet den udgave du søger 2 steder, men kun med engelsk undertekst.
Med dansk tekst, ser det ud til at der vist kun er den "brune" udgave, som jeg selv har.
Desværre ingen hjælp, men jeg har da prøvet...
#5 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#6 Pytter 16 år siden