Gravatar

#1 putandtake 19 år siden

Er der nogle, der kender nogle gode sider at bestille DVD'er fra Frankrig på?
Gravatar

#2 filmz-vassago 19 år siden

Fnac.com har et kæmpe udvalg og mange fede special editions af franske film som man ikke altid kan få andre steder - desværre er det ikke altid at det hele er tekstet :(
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 rubkick 19 år siden

Jeg har bestilt fra amazon.fr og fnac.com uden problemer. Det vil sige... jeg har dog lidt problemer med sproget ;) Priserne er som regel også lidt pebrede. Men det er rigtigt: Der findes en del franske udgivelser, som overgår alt andet på markedet! Og der er desværre ingen vej uden om: Man må bestille dem fra franske sites.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 19 år siden

Og og og!!! Så er der ofte forced french subtitles, dvs. man kan ikke slå underteksterne fra, hvilket har fået mig til at slå bremserne i mht. franske dvd-indkøb. Det er desværre ikke ret ofte, at fnac og amazon skriver, om en udgivelse har FFS, så det er lidt af et gamble at bestille derfra.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 putandtake 19 år siden

Mange tak for hjælpen! Jeg har fået mig et lille Mira Nair-flip (indisk instruktør om nogle skulle undre sig), og der var de franske udgivelser af et par af filmene de bedste.
Gravatar

#6 filmz-vassago 19 år siden

#4: Men er det mere forced end du kan "tvinge" dem af med en enten en software-player, en pc hardware baseret dvd-afspiller eller bare en superfed dvd-afspiller?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 19 år siden

#6 Ingen anelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 rubkick 19 år siden

En gang imellem kan man fjerne "tvugne" franske subs. Her er et link med et par fiduser (fra et andet forum):
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic...

Skriv ny kommentar: