Du har din holding til tingene, og det er også fair nok.
Men det virker som om du kun har set den dokumentar hvor folk påstår at månelandingerne er fake. Du burde også se den hvor man modbevise de falske påstande..... bare for at se sagen fra 2 synsvinkler.
Tror du at mennesket stadig ikke har været på månen, eller er det kun Apollo 11 missionen du ikke tror på? Altså er vores teknologi stadig ikke tilstrækkeligt udviklet til at det er muligt at tage til månen.
Btw... som en lille side-note, så finder jeg det en smule komisk at du har så mange sci-fi film på din liste over favorit film. ;-)
#20 - Nu er den med flaget og den med skyggerne jo nok de mest logiske, og nemmeste at forklare. Og dem har jeg ikke haft problemer med at overbevise min omgangskreds og familie om, lige siden vi så dokumentaren første gang.
Men mit største argument lige siden jeg så den første dokumentar om forfalskning af landingen har været: Hvorfor har russerne/sovjet ikke sagt noget? De havde udstyret til at kunne opdage, hvis det hele var fup.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Præcis som Corgan siger, de står og rusker og rykker i flagstangen, og det sætter flaget i bevægelse. Og da flaget kun er fastgjort i toppen, og ved flagstangen, vil den blafre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 Ja, jeg har kun set udsendelsen med diverse påstande om, at månelandigen var svindel. Jeg har her læst om de afvisende teorier, og de lyder jo alle rimelige. Min forståelse for fysik er dog ikke på et så højt plan, at jeg slet og ret vil/kan godtage dem alle.
Btw... som en lille side-note, så finder jeg det en smule komisk at du har så mange sci-fi film på din liste over favorit film.
#21 Corgan 19 år siden
#20:
Du har din holding til tingene, og det er også fair nok.
Men det virker som om du kun har set den dokumentar hvor folk påstår at månelandingerne er fake. Du burde også se den hvor man modbevise de falske påstande..... bare for at se sagen fra 2 synsvinkler.
Tror du at mennesket stadig ikke har været på månen, eller er det kun Apollo 11 missionen du ikke tror på? Altså er vores teknologi stadig ikke tilstrækkeligt udviklet til at det er muligt at tage til månen.
Btw... som en lille side-note, så finder jeg det en smule komisk at du har så mange sci-fi film på din liste over favorit film. ;-)
#22 dyg 19 år siden
Men mit største argument lige siden jeg så den første dokumentar om forfalskning af landingen har været: Hvorfor har russerne/sovjet ikke sagt noget? De havde udstyret til at kunne opdage, hvis det hele var fup.
#23 chandler75 19 år siden
#24 dyg 19 år siden
#25 chandler75 19 år siden
#26 Corgan 19 år siden
#25:
Flaget blafrer fordi de står og rykker i pinden som den er fastgjort til.
#27 dyg 19 år siden
#28 elwood 19 år siden
Guy " hmm something ain't right with this picture hmm...oh hey Armstrong could you like, shake the pole with the flag on?
Armstrong "ehmm why would I wan't to do that"
Guy "for the Drama in the video-recording you know.... Look Just do what I tell okay"
Armstrong "oh kay, (shakes the flag pole...) Like that?"
Guy "Perfect"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 Popeye 19 år siden
Ja, jeg har kun set udsendelsen med diverse påstande om, at månelandigen var svindel. Jeg har her læst om de afvisende teorier, og de lyder jo alle rimelige. Min forståelse for fysik er dog ikke på et så højt plan, at jeg slet og ret vil/kan godtage dem alle.
Jeg æææælsker eventyr :D
#30 Corgan 19 år siden
#29:
He he he... fair nok. ;-)