Gravatar

#1 filmz-michaell 19 år siden

Jeg har set at Laserdisken.dk har haft en Futurama boks med alle sæsonerne til salg, men den er fuldstændig udsolgt!

Er der nogen det ved hvor man kan købe den andre steder? Helst danske forhandlere!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 19 år siden

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-michaell 19 år siden

fedt! Har du købt den igennem den side?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#4 Bates 19 år siden

Super box! Jeg er utrolig glad for min :)
Gravatar

#5 zombieman 19 år siden

Ja det er sgu en box fyldt med mange timer super underholdning

#3 I sin tid købte jeg den gennem play kanon service, billige priser og hurtig levering. Bare se at få bestilt den box inden den er udgået igen
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

Jeg er på sin vis glad for at se det kun er papæsken udenom, der er speciel.
Så kan os ægte Futuramafans glæde os over vi ikke går glip af noget :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 Yoda 19 år siden

Jeg anser mig nu også selv som ægte Futurama-fan - også selvom jeg har købt "The Complete Collection" med papæske omkring, der jo ganske givet pynter ret voldsomt på hylden :-)

Men når man nu ikke havde dem i samlingen, så ville det være stupidt ikke at hoppe på vognen. 152,- pr. sæson er jo svine billigt.....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 DarkLight 19 år siden

Jamen det var også det jeg med et smil gjorde opmærksom på. Fans købte dem jo med det samme. Til forskel for bekvemmeligheds fans, der mener det er "okay sjovt" og køber dem når de koster det samme som en pakke corn flakes :)

Men okay, jeg købte også mine ret sent :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 Yoda 19 år siden

Med alle de film/serier, der står på ens relativt utopiske ønskeliste, så kan man jo desværre ikke købe alt - og det ej heller til trods for, at man anser sig som "number one fan"....

Men, DarkLight, jeg forstod skam godt dit "smil", og jeg må da blankt indrømme, at jeg også regner mig selv til gruppen af bekvemmelighedsfans - der er desværre ikke råd til andet ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 filmz-michaell 19 år siden

#5 Hvor lang tid gik der gør du modtog din?

Skriv ny kommentar: