Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

er det sådan Disc'ene skal se ud - jeg købte genudgivelsen som skulle have bedre billed

men bare for at sikre mig jeg ik har fået de forkerte disc'e - der var nemlig åbent indtil filmene og ekspedienten virkede ikke helt til at have styr på det

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.161945557...
Gravatar

#2 Mark Malmstrøm 13 år siden

ingen bud ?
Gravatar

#3 filt 13 år siden

Hvis udgivelsen hedder 10th Anniversary Edition skulle det være den være god nok.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#4 Mark Malmstrøm 13 år siden

ja men selve dics'ene er forskellige - indpakningen har jeg det fint med der står inter på selve disc'ene :(

hvis nogen havde samme udgave så kunne de ihverfald fortælle mig om jeg havde den rigtige udgave
Gravatar

#5 Bruce 13 år siden

#1 Bare sæt filmen på. Hvis det ikke ligner lort fra start (du kan se på den hvide tekst med Germania i starten. Hvis denne har hakket omrids og står uroligt, så er det lorteudgaven), så er du home free.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3146786266] 13 år siden

#4 -

Jeg tror ikke helt du har fanget, hvad filt skriver. Er det den blu-ray-udgivelse der hedder 10th Anniversary Edition, er det den rigtige udgave, med mindre nogen har været skiftet indholdet ud, hvilket virker meget usandsynligt.
Gravatar

#7 filt 13 år siden

#4, som utyske også skriver, så hedder den "rigtige" udgivelse (i Europa) 10th Anniversary Edition. Den "forkerte" udgave hedder IKKE 10th Anniversary Edition.

I USA derimod er den eneste forskel om der står (med meget småt) 2-Disc Set nederst i højre hjørne på bagsiden. Gør der det, er det den "forkerte" udgave.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#8 Mark Malmstrøm 13 år siden

Bruce (5) skrev:
#1 Bare sæt filmen på. Hvis det ikke ligner lort fra start (du kan se på den hvide tekst med Germania i starten. Hvis denne har hakket omrids og står uroligt, så er det lorteudgaven), så er du home free.

Har ikke lige mlighed for at se den nu :( - men hvis du havde den gamle udgave (kunne det godt lyde som) var disc'ene så identisk i design med dem fra 10th....??
Gravatar

#9 Bruce 13 år siden

#8 Uha, det aner jeg ikke noget om. Jeg smed den gamle udgave ud og jeg har aldrig kigget nærmere på disc'ene indeni coveret.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10 gi-jones 13 år siden

Jeg har den oprindelige udgivelse, som ikke er Anniversary. Jeg fik dog som I ved byttet den ene disc til den gode udgave, og har lige tjekket. Mine to discs ser ud præcis som dem på billedet. Om den forkerte disc 1 også ser sådan ud skal jeg ikke kunne sige. Men det er ikke i sig selv et problem at de er forskellige farver.

Gør som Bruce siger, og tjek den.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: