Jeg har stadig ikke fået købt SE udgaven af Goodfellas. Jeg VIL have den med slipcase. Men alle de steder jeg har set den står den uden slipcase. Er der nogle der ved hvor jeg kan købe eller bestille den med slipcase? Det er jo ikke fordi den er dyr, 100 kr. det er jo ingenting.
Ikke en online butik hvor du kan bestille fra - men prøv at kigge ind på stereoweb.dk
Måske du skal prøve at ringe dem op - nummeret kan du sikkert finde på sitet. Hvis du kender nogen i området kan de jo hente og sende den til dig. Dog skal det indskydes at den slip-case version jeg selv hentede, var den eneste eksisterende på hylden, men nu er det jo sådan at stereostudiet som oftest kun har eet eksemplar stående på hylden, og resten står på lageret - så det kan være du kan være heldig... :)
Har du prøvet Dvdoo?? som Mindfucked nævnte?? - Evt. ringe dem op?
(Har lige tjekket på sitet (Stereostudiet) - desværre står der ikke noget om at den er i slipcase - kun prisen: 99.-)
Iøvrigt - Jeg kommer til Svendborg igen i januar (ca. d. 14) - og skal med glæde gå ind og hente et eksemplar til dig - samt sende den pr. efterkrav - hvis du ikke har heldet med dig. Du lader mig det bare vide herigennem - Så flink er jeg :)
#1 SpielbergFreak 18 år siden
#2 Bates 18 år siden
Det er godt nok et par måneder siden, men du kan jo være heldig at de har flere tilbage i slipcase.
#3 SpielbergFreak 18 år siden
#4 filmz-zenne 18 år siden
#5 filmz-Cyberdog 18 år siden
99.-
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#6 SpielbergFreak 18 år siden
#7 filmz-Cyberdog 18 år siden
Måske du skal prøve at ringe dem op - nummeret kan du sikkert finde på sitet.
Hvis du kender nogen i området kan de jo hente og sende den til dig.
Dog skal det indskydes at den slip-case version jeg selv hentede, var den eneste eksisterende på hylden, men nu er det jo sådan at stereostudiet som oftest kun har eet eksemplar stående på hylden, og resten står på lageret - så det kan være du kan være heldig... :)
Har du prøvet Dvdoo?? som Mindfucked nævnte?? - Evt. ringe dem op?
(Har lige tjekket på sitet (Stereostudiet) - desværre står der ikke noget om at den er i slipcase - kun prisen: 99.-)
Iøvrigt - Jeg kommer til Svendborg igen i januar (ca. d. 14) - og skal med glæde gå ind og hente et eksemplar til dig - samt sende den pr. efterkrav - hvis du ikke har heldet med dig.
Du lader mig det bare vide herigennem -
Så flink er jeg :)
go' jagt!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#8 filmz-zenne 18 år siden
www.tpmusik.dk