jeg ved ikke om der er nogle af jer andre der har været forbi rådhuspladsen i påskeferien omkring onsdag, men anyways var jeg derinde og der stod den her fyr og delte en "Gratis" dvd-skive ud med Dogma og Rounders på. Man skal så sende en sms så der blir trukket 30 kr. fra ens konto også får man koden så man ka se filmene. Tænkte bare på om der var en måde at omgå det på, eller om der er en af jer der har en kode jeg må låne ?
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Det ser meget officielt ud, er bare et pap cover med dogma og rounders på hver side også en disc i, også den der sms ting udenpå nede i bunden af coveret på begge sider
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#1 filmz-CAADK 18 år siden
jeg ved ikke om der er nogle af jer andre der har været forbi rådhuspladsen i påskeferien omkring onsdag, men anyways var jeg derinde og der stod den her fyr og delte en "Gratis" dvd-skive ud med Dogma og Rounders på. Man skal så sende en sms så der blir trukket 30 kr. fra ens konto også får man koden så man ka se filmene. Tænkte bare på om der var en måde at omgå det på, eller om der er en af jer der har en kode jeg må låne ?
Bruce: Batman has no limits
#2 filmz-michaell 18 år siden
#3 filmz-CAADK 18 år siden
Bruce: Batman has no limits
#4 putandtake 18 år siden