hehe, det er slet ikke dumt spørgsmål. Fordi alle andre af mine Ghibli film har nr. fra 1-15, og det ved jeg single-disc udgaven har af Grave of the Fireflies også...men den er nemlig dyrere(ca. 35 kr) end 2-disc udgaven, men jeg aner ikke om den er en del af samme serie...
Edit: men det er ikke relevant længere, for fandt den ligeså billigt...så nu har jeg samtlige 15 Studio Ghibli-film med denne ryg...det kostede godt nok lige 200 kr for at skiftet 3 af filmene ud, men hey, man er vel altid lidt nørd og samler:)
Nåh, sådan et tal, så giver det mening. Jeg troede du ville undgå et censur-klistermærke eller sådan noget. Det med ryggen kan jeg godt forstå - sejt på den nørdede måde :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#6 - Spirited Away er billig i Stereo Studio og det er Grave of the Fireflies også...40 kr tror jeg...Howls Moving Castle kan findes til 25 kr, men så tror jeg resten er mellem 80 og 120 kr
#1 Skeloboy 16 år siden
Mit spørgsmål er: Har denne udgave et 10-tal på ryggen?
#2 lagoni 16 år siden
#3 Skeloboy 16 år siden
Edit: men det er ikke relevant længere, for fandt den ligeså billigt...så nu har jeg samtlige 15 Studio Ghibli-film med denne ryg...det kostede godt nok lige 200 kr for at skiftet 3 af filmene ud, men hey, man er vel altid lidt nørd og samler:)
#4 lagoni 16 år siden
#5 dyg 16 år siden
#6 filmz-Liller 16 år siden
#7 lagoni 16 år siden
#8 Skeloboy 16 år siden