Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

den findes i en 2 disc udgave - men er der nogen der ved hvad der er på disc 2?
Gravatar

#2 neran 13 år siden

Ekstra materiale går jeg ud fra?
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#3 MOVIE1000 13 år siden

#1 står det ikke på coveret??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 tiany 13 år siden

Umiddelbart ser det ud til at det er det samme materiale som er på den engelske dvd-udgave. På den er der:

1-Disc Wide screen and Full Screen DVD
*Includes both a wide screen and full screen version of the film.
*No special features

2-Disc Digital Copy Special Edition DVD
*Widescreen version only
*Additional scenes (6:31)
*Close-Up with the Cast and Crew of Harry Potter special. Matthew Lewis ("Neville Longbottom") and Alfred Enoch ("Dean Thomas") lead us on an entertaining look at the cast of Harry Potter as they explore their interests away from acting and spend a day on set with the production team (28:30)
*J.K. Rowling: A Year in the Life: A fascinating and intimate look into the life of J.K. Rowling over the last year of writing "Harry Potter and the Deathly Hallows." (49:32)
*One Minute Drills: The cast has 60 seconds to describe their character's personality, history, relationships and other traits before time runs out (6:43)
*What's On Your Mind: Hosted by Tom Felton, the cast is put on the spot when asked a series of rapid-fire questions on their likes and dislikes. (6:41)
*Universal's "The Wizarding World of Harry Potter" Sneak Peek: Get an "inside look" at the amazing world of magic and excitement being created at Universal Orlando® Resort in Florida (11:38)

Valar morghulis
Gravatar

#5 Mark Malmstrøm 13 år siden

min felj - jeg mente faktisk blu-ray

det er fordi at jeg køber kun blu-ray så er vel blevet lidt vant til det at jeg glemmer folk også har dvd endnu

jeg mente med mit spørgsmål om disc 2 er en blu-ray eller en dvd - jeg fandt en anmeldelse på biojensen hvor det så ud som om at det var en blu-ray.

Jeg er nemlig meget i mod blu-ray som har dvd med i pakken
Gravatar

#6 neran 13 år siden

#5 I de tilfælde, hvor der står der er en dvd med, står det klart og tydelige på coveret.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#7 Mark Malmstrøm 13 år siden

okay
Gravatar

#8 MOVIE1000 13 år siden

BD udgaven er 2 disk med ekstramateriale på disk 2 (har den selv) og det skulle vidst være det samme ekstramateriale som der er på DVD udgaven.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Mark Malmstrøm 13 år siden

ok - så er den jo et sikkert køb - sammen med de andre HP film
Gravatar

#10 MOVIE1000 13 år siden

#9 ja det burde det være, men hvis det er boksen du tænker på er jeg lidt i tvivl om hvad der ellers er med udover filmene.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: