Gravatar

#11 Bates 18 år siden

np. Vi er her for at hjælpe hinanden ;)
Gravatar

#12 Corgan 18 år siden

Hvis du ikke har så meget mod lidt svensk tekst på coveret (eller hvis du alligevel tænker på at printe et custom cover uden "Vi taler dansk" teksten) kan du på Cd-wow få den nye Harry Potter til ca. 120 kr. Det er altså 2-disc udgaven med danske undertekster der er tale om.
Find den her.
Gravatar

#13 Winniepooh 18 år siden

Jeg fatter slet ikke den film har fået dansk tale. Den egner sig ikke til børn der ikke har lært at læse efter min mening.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#14 Herrguth 18 år siden

Er der nogen der kender e-mail-adressen til Warner i DK? Jeg har ledt, men kan ikke finde én.

Jeg vil sgu klage over den dårlige indpakning af 2-Disc-versionen.
De første 2 film var i flot i digipack med et pap-sleeve omkring, 3'eren var ikke i digipack, men havde stadig et pap-sleeve og en lille folder indeni om ekstramaterialet.

Den nye DVD er hverken digipack, har pap-sleeve eller folder. Den er bare grim og kedelig. Og når den står på hylden ved siden af de andre, så passer den slet ikke ind... ØV!
De kunne i det mindste have givet den et pap-sleeve, så den passede sammen med de andre...
Gravatar

#15 filmz-CAADK 18 år siden

Kunne også godt bruge den Warner adresse, hvorfor de overhoved laver om på udgaven fatter jeg ikke, de kunne max oversætte det engelske cover til dansk og smække nogle danske undertekster på, så er der serveret, hvorfor lave noget om der er godt i forvejen?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#16 Winniepooh 18 år siden

Det er Sandrew Metronome der styrer Warner herhjemme mener jeg.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#17 Herrguth 18 år siden

#16 Jeg har skrevet en mail til Sandrew Metronome, og fået svar tilbage om, at de kun havde noget at gøre med HP4 i biograferne, ikke på DVD. De sagde at Warner selv stod for DVD-udgivelsen...
Gravatar

#18 Winniepooh 18 år siden

ok.

Hvis du får fat på den, må du gerne give noget brok videre fra mig. Jeg er sgu også skuffet!
Gravatar

#19 Herrguth 18 år siden

#18 Det skal jeg gøre. :)
Men jeg kan ikke finde en e-mail adresse... :(
Gravatar

#20 lyspunkt 18 år siden

#13 Jeg fik set HP4 med dansk tale i weekenden sammen med min 8-årige søn, og der var ikke meget uhygge i den. Han syntes at det var mere uhyggeligt med, det der blev skrevet med blod i 2eren eller ånderne i 3eren.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: