Gravatar

#1 filmz-CAADK 18 år siden

I morgen udkommer Harry Potter and The Goblet of Fire på dvd i Danmark som i sikkert ved. Jeg havde glædet mig meget, men glæden blev lidt mindre da jeg så at der på det danske dvd cover står "også med dansk tale" nede i hjørnet på dvd coveret. Kald mig sindssyg, men jeg synes at det er irriterende at det er der. Derfor tænkte jeg på om man i nogle netbutikker eller almindelige butikker kunne få for eksempel det fede engelske cover med danske undertekster??
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#2 Bates 18 år siden

Det ser desværre ikke sådan ud. R2 udgaven fra england har kun

Arabic ; English ; Greek ; Icelandic ; English for the Hearing Impaired

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=t...
Gravatar

#3 filmz-CAADK 18 år siden

Det var da ærgeligt, men har senere også været inde på nogle andre sider hvor de ikke er sikker på hvordan coveret ser ud??

Er der en der kan bekræfte at 2-disc udgaven har det der danske fis på?
Gravatar

#5 zombieman 18 år siden

Jeg var et smut forbi den lokale superbrugs idag og sørme om Harry ikke allerede var på hylden. Desværre er det korrekt at der i bunden af coveret er skrevet: Nu også med dansk tale. Desuden har de åbenbart droppet at lave en digipack denne gang ikke engang en lille bog har de gidet at trykke men et skide bilkort med Voldemort skal vi ikke snydes for og så brokker selskaberne sig over at vi importerer.

AFSKAF TOLD PÅ DVD FRA UDLANDET NU OG FUCK ASIER.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6 filmz-CAADK 18 år siden

Nå ja men så må jeg ud og købe den med det der fuck på, latterligt da der ikke er det på nogle af de andre Harry udgivelser, hvor der også er dansk tale med, hvad med bare at afskaffe original sproget også få Stig Rossen til at indtale alle stemmer!

P.S. sorry mindfucked, havde tjekket dvdoo, men de må have opdateret lige efter, før det havde de kun filmplakaten.
Gravatar

#7 Bates 18 år siden

#5-6
Ja, synes ellers at det var begyndt at gå den rigtige vej. De er da begyndt at lave nogen lækre udgivelser her hjemme, men så knækkede filmen åbenbart ved harry potter.

Men det er jo nok også fordi Harry Potter er blevet stemplet som en "børnefilm" at de gør det. Der er jo en hel del flere kunder hvis man inkludere et dansk lydspor.
Gravatar

#8 filmz-CAADK 18 år siden

Ved det godt og det er da også fair nok, men i mange andre lande(så vidt jeg har tjekket) har de ikke gjort det, og jeg kan da selv huske at jeg sad og så billeder da jeg så star wars som barn og fattede først rigtigt hvad der skete da jeg blev ældre, men elskede den stadig som barn.

Mit største problem med det her er bare at der er udkommet 3 film i forvejen, med dansk tale på, hvorfor så skrive det på den 4'er ?
Gravatar

#9 Bates 18 år siden

Ja, det er mystisk, men der er desværre nok ikke noget at gøre ved det.

Men hvis du kan klare dig med engelske tekster kan du garanteret finde en lækker udgivelse som måske også er i digipack.
Gravatar

#10 filmz-CAADK 18 år siden

Ja, må lige finde ud af hva det er der ska ske, anyways tak for alle svarene drenge, er rart med lidt guidence

Skriv ny kommentar: