Format krigen kan begynde og vi, som forbrugere, gør nok klogt i at vente og se hvem som står op, når støvet har lagt sig. Selv om det nok kan tage en rum tid!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jaa.....men jeg tror ikke at harddisken vinder. Jeg vil nu hellere have mine film på en dvd ( evt. bluray hvis det ender med at blive dvdens efterfølger ) end på en harddisk. Føler det er mere sikkert at jeg altid har den på en skive...ja synes nu meget bedre om det på den måde.
Jeg har ikke tænkt mig at vente en rum tid, for jeg ved allerede nu at jeg skal have en. Personligt tror jeg den vil sprænge vores syn på media-oplevelser i stykker, samle den igen og efterlade det et bedre sted.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Lyder til, at muligheden for utallige muligheder kan og måske vil, blive taget i brug overfor piratkopiering, uanset hvilket af de to formater som vil vinde, altsammen til fordel for filmbranchen, men med skræmmende udsigter for forbrugerne.
Det står 50/50 og jeg rører ikke eet af deres produkter, eller film, førend der er en klar vinder eller en afspiller kan spille det hele og de IKKE kan tage r.... på mig ved at lukke "min afspiller ned", fordi andre har brudt beskyttelsen på en spiller af samme mærke.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Bruce 19 år siden
#2 Cowabunga 19 år siden
#3 DarkLight 19 år siden
Jeg har ikke tænkt mig at vente en rum tid, for jeg ved allerede nu at jeg skal have en. Personligt tror jeg den vil sprænge vores syn på media-oplevelser i stykker, samle den igen og efterlade det et bedre sted.
#4 filmz-Bruce 19 år siden
Lyder til, at muligheden for utallige muligheder kan og måske vil, blive taget i brug overfor piratkopiering, uanset hvilket af de to formater som vil vinde, altsammen til fordel for filmbranchen, men med skræmmende udsigter for forbrugerne.
Det står 50/50 og jeg rører ikke eet af deres produkter, eller film, førend der er en klar vinder eller en afspiller kan spille det hele og de IKKE kan tage r.... på mig ved at lukke "min afspiller ned", fordi andre har brudt beskyttelsen på en spiller af samme mærke.