Gravatar

#21 nakalay 19 år siden

#20 Koreandvds skriver, så vidt jeg husker, ikke fragtprisen med på pakkerne, så jeg tror ikke, den bliver talt med.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#22 filmz-Munk 19 år siden

Har idag modtaget Tarzan - collectors edition fra Koreandvds.com til 37$ + fragt, og den var ikke blevet taget i tolden, på trods af at prisen stod på pakken, så man kan skam være heldig!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

#23 19 år siden

Til dem der mangler inspiration til at få brugt 25% rabatten hos DVDsoon (alle er under 16CAD$ i startpris, bortset fra Run Lola Run som koster 20CAD$ før rabat):

Harvard Man 7.98
Cell, The:Platinum Edition 13.98
Run Lola Run (Original Play) 19.98
Pi 13.98
Sphere:Special Edition 13.98
Clerks: Uncensored 9.98
Jeepers Creepers 2 7.98
Bandits 7.98 (tysk - ikke den amerikanske)
Bowling For Columbine 13.98
Outfoxed: Robert Murdoch's War on Journalism 9.98 (kritisk dokumentar om TV stationen FOX's manipulation med nyhederne)
Kiss The Girls 7.98
Straight Story ,The 13.98
Batman 15,98
Batman Returns 15,98
Gravatar

#24 lagoni 19 år siden

Jeg fandt lidt flere hos dvdsoon (udover dem der står i dvdsoon-tråden):

Pearl Harbor: Anniversary Edition 13,98
High Fidelity 9,98
Quiz Show 7,98
Mission to Mars 9,98
Top Gun CE 13,98
Ghost Dog: The Way Of The Samurai 9,98
Basic SE 11,98
Independence Day LE 15,98
Elephant 13,98
Copycat 13,98

Er der nogen der ved om de skriver prisen med rabat på pakken? For når jeg fx køber en film til 100 kr og så får 25% rabat, skriver de så 75 kr på pakken, så jeg dermed slipper for told? I så fald lyder Tombstone: Vista Series til 21,98 ret godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 nakalay 19 år siden

#24 Det gør de ikke p.t., desværre. Det er efter sigende ikke muligt for dem med deres nuværende system, men de arbejder på at få det korrigeret snarest muligt i det nye år. :)
Hvis du bestiller nu - mens du stadig får 25% rabat - kan det jo være, at det nye system er færdigt inden, de får sendt din ordre. Jeg har selv taget chancen og bestilt et par lidt for dyre titler - og bestiller måske et par flere i aften.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

#26 19 år siden

DVDsoon har også en masse Saturday Night Live til 10 og 12CAD$ før rabatten - bla. Best of Jimmy Fallon, B.O. Chris Kattan, B.O. Christopher Walken, B.O. Tracy Morgan og så B.O. Will Ferrell 1+2 til 18CAD$ før rabat.
Hvis I går og mangler noget at bruge pengene på :)

Jeg har i hvert fald tjent iCardet ind igen (har købt film for 240CAD$, hvilket på magisk vis blev til 230 inklusiv købet af iCardet til 50$) - så er der til gengæld forbud mod indkøb de næste to-tre måneder...
Gravatar

#27 filmz-ken-greve 19 år siden

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#28 lagoni 19 år siden

Lidt mere fra dvdsoon:

Anna and The King 9,98
King of Comedy 9,98
It 9,98 http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=...
A Few Good Men SE 11,98

#25 - Tak. Ærgeligt, forhåbentlig får de noget a la Halloween-udsalg igen engang, så Tombstone igen kommer under toldgrænsen.
Gravatar

#29 lagoni 19 år siden

Kvikcly har "Men så kom Polly" og "Van Helsing" til 99,95 kr pr stk
Gravatar

#30 lagoni 19 år siden

Januarudsalg hos cd-wow
http://www9.cd-wow.com/salefinder_brigadier.php?wh...

De har bl.a. BoB til £21,99 R2/4, Jersey Girl R1 til £6,99, Requiem for a Dream til kun £3,99 (alt for billigt for den film, skynd jer at købe den), Before Sunrise/Before Sunset Twin pack R2/4 til £9,99 og 28 Days Later til £5,99

Skriv ny kommentar: