Lige et tip snuppet fra dahf: The Complete Pluto Vol.1 og Mickey Mouse In Black & White Vol.2 koster kun $15,95 (knap 90 kr.), hvis man bruger $2-rabatten på .us-siden.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#56 #69 #70 Jeg talte med ham fra DVD City i dag, Filmen kostede 99kr fordi Metromone (?) havde prissat filmen forkert, det vad den normale udgave der skulle have kostet 99kr! Ikke serudgaven som jeg sidder med nu. :D Der er godtnok ikke nogen plakat med, og folderen er på dansk.. :(
Og så modtog de 18 bestillinger på en halv time!
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#77 Glæder mig til at modtage min (ærgeligt, at jeg ikke bor i København, så jeg kunne afhente den selv). :) Forresten, der følger vist ikke nogen plakat med nogen af udgivelserne af denne film.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Axel har nu Big Fish Limited Korean Edition til 149,95!!! Køb den, før det er for sent!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er muligt at få Notorious på www.koreandvds.com til ca 5$. En version som er en direkte kopi af Criterions nu udgåede version, som stadig kan fåes til 229 hos Axelmusic.
#71 Yoda 19 år siden
Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Black and White Vol.2 (Tin Edition ca. 122,-)
Walt Disney Treasures - The Complete Pluto Vol.1 (Tin Edition ca 122,-)
Walt Disney Treasures - The Mickey Mouse Club (Tin Edition - ca. 150,-)
http://www7.cd-wow.com/searchresults.php?searchfie...
#72 filmz-ataris 19 år siden
#73 McPeter 19 år siden
U.S. release in metal tin
så det er vidst et ja... :-)
#74 Yoda 19 år siden
Jeps, den er god nok - som McPeter så rigtigt skriver!
#75 filmz-ataris 19 år siden
#76 nakalay 19 år siden
The Complete Pluto Vol.1 og Mickey Mouse In Black & White Vol.2 koster kun $15,95 (knap 90 kr.), hvis man bruger $2-rabatten på .us-siden.
#77 filmz-WSTE_M 19 år siden
Jeg talte med ham fra DVD City i dag, Filmen kostede 99kr fordi Metromone (?) havde prissat filmen forkert, det vad den normale udgave der skulle have kostet 99kr! Ikke serudgaven som jeg sidder med nu. :D
Der er godtnok ikke nogen plakat med, og folderen er på dansk.. :(
Og så modtog de 18 bestillinger på en halv time!
descend on us all this day, and for evermore.
#78 nakalay 19 år siden
Forresten, der følger vist ikke nogen plakat med nogen af udgivelserne af denne film.
#79 filmz-yoshimura 19 år siden
#80 filmz-Bruce 19 år siden
Læs her.