Gravatar

#181 dolphinfriendly 18 år siden

Fuck...er det tit sket for dig? Nu kan jeg se du bor i Nordjylland, så håber ikke det sker så ofte herovre - no offense :)!

Gravatar

#182 dyg 18 år siden

#181 - Jeg har haft en lang god stime her, hvor jeg ikke er blevet taget, men ellers er min succesrate fra Play nok på 25% (Altså, jeg bliver taget 3 ud af 4 gange).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#183 DarkLight 18 år siden

Det er første gang det er sket fra Play.com.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#184 filmz-kaotmus 18 år siden

Jeg er også blevet taget hver gang (Frederiksberg)
Gravatar

#185 maniac 18 år siden

Aldrig snuppet (Aalborg)
Gravatar

#186 Bates 18 år siden

Jeg har prøvet en gang at de har haft fat i en pakke fra play(x-files), men den gik igennem alligevel(KBH N)
Gravatar

#187 dolphinfriendly 18 år siden

Ingen grund til at græde over spildt mælk, så længe man ikke gad drikke den alligevel...er her nogen fra Vanløse herinde, der ved om posten i området er venligsindet mht pakker fra play;)? Håber da alt når frem, trods flere herinde åbenbart har haft en del uheldige oplevelser.

Gravatar

#188 dyg 18 år siden

#187 - Nu er det jo ikke posten i de enkelte byer, der bestemmer om der skal told på.
Gravatar

#189 filmz-Bruce 18 år siden

Alle undtagen een pakke, er gået igennem fra Play (Frederiksberg). Jeg sørger for altid kun at bestille en dvd af gangen derfra. Tror det har en betydning.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#190 dyg 18 år siden

Det har ikke haft betydning ved mig. De tre første X-Files blev bestilt samtidigt, og de gik direkte igennem. Tidligere er flere af mine enkelte dvd'er blevet taget. Men ved mig bliver alt jo også taget :(

Skriv ny kommentar: