#74+75 - I bliver ikke skuffet, ellers vil jeg gerne tage en hæftig diskussion om hvad fanden det er, der skuffer jer i givet fald. Skriv endelig tilbage med en lille kommentar med jeres meninger når i har fået set første sæson igennem :)
Betaler man 99 kr. til Moviezoo for et medlemskab, får man desuden 10% rabat på alle film man køber indenfor eet år. Dvs 28 kr rabat oveni hatten. Faktisk ikke en dårlig handel.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#83: det tog faktisk mig et par afsnit for alvor at blive fanget af Carnivale. Der går ret lang tid før der sker det helt store. Men så synes jeg til gengæld også den bliver bedre og bedre (mangler stadig to afsnit af sæson 1) - intens mystik, spændende personer og imponerende production value.
#85 - Ja, det er en serie, der bevæger sig langsomt, men sikkert, fremad. Til gengæld belønnes tålmodigheden i høj grad efterhånden som man bliver opslugt af universet. Det sløve tempo menes i øvrigt at være den primære årsag til, at det aldrig blev en succes - seerne faldt simpelthen fra. Jeg hader stadig HBO for at slutte serien uden en ordentlig forklaring.
#88: og der mistede jeg så lysten til at se den... Jeg havde faktisk ladet mig fortælle, at der var en fornuftig afslutning på den. Øv, uden udsigten til en ordentlig forklaring tror jeg mystikken mister lidt af sin pondus
#81 McPeter 18 år siden
#82 wiseguy 18 år siden
#77 også et lille LOL herfra :o)
#83 ks 18 år siden
#84 filmz-Bruce 18 år siden
Carnivale 279
Betaler man 99 kr. til Moviezoo for et medlemskab, får man desuden 10% rabat på alle film man køber indenfor eet år. Dvs 28 kr rabat oveni hatten. Faktisk ikke en dårlig handel.
#85 filmz-kaotmus 18 år siden
#86 filmz-msg21 18 år siden
#87 lagoni 18 år siden
#88 ks 18 år siden
#89 filmz-kaotmus 18 år siden
#90 filmz-canner 18 år siden
:)