Gravatar

#91 wiseguy 18 år siden

#88 ?? Øhh har jeg lige bestilt en serie, der blot lukkes ned uden forklaring? Det havde jeg så ikke lige fået med! Er der kun lavet den ene sæson?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#92 filmz-b-head 18 år siden

The Interpreter - DVD Region 2 - Price: £4.99 http://www10.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...

Og hvis nogle har læst post 1, så var tråden til tilbud?!
Gravatar

#93 DarkLight 18 år siden

#91, der kommer en sæson 2 som så afsluttes uden en go forklaring.
Bruce har skrevet en mindre afhandling om det et eller anden sted.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#94 Vestas 18 år siden

Ny tilbudsavis fra TP:

TP Avis marts
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#95 wiseguy 18 år siden

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#96 El vez 18 år siden

#94 Damn der er meget guf. Shyamalan boka til 99kr, neato!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#97 lyspunkt 18 år siden

Land of the Dead dir.cut til $9,95 hos CD-Wow
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#98 ks 18 år siden

Ingen grund til, at gå i panik over at have bestilt Carnivalé. Der er kun to sæsoner, og anden sæson slutter så desværre med en sørgelig cliffhanger, men det er stadig en ganske fremragende serie - og der er masser af teorier at læse igennem på imdb, om hvordan serien egentlig ville have sluttet hvis man havde set altsammen. (Det var meningen, at der skulle være lavet 6 sæsoner)

#89 - Mystikken mister absolut intet af sit pondus, hele serien er bygget op omkring mystikken over, hvad det egentlig er der foregår under overfladen!
Gravatar

#99 filmz-kaotmus 18 år siden

#98: Smag og behag - for mig er det irriterende at vide at mystikken ikke forløses. Det er lidt som at se en film, man ved man ikke når at se færdig - så vil jeg oftere hellere være fri. Bevares, jeg glæder mig stadig til at se resten af Carnivale - det er en skidefed serie, men jeg ville have været mere oppe at ringe, hvis jeg havde kunnet se frem til at få slutningen med.
Gravatar

#100 Bates 18 år siden

Ghostbusters 1 & 2 (2-Disc Deluxe Edition) (R2) - 99kr

http://www.dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=35489

Skriv ny kommentar: