#171, jeg forstår det heller ikke :) Det er noget med Allan's søgesyntaks. Logisk set burde man kunne bruge "Pi", hvorved den så kun tog det, men det virkede slet ikke. Så jeg rodede lidt med det :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Hvis i holder musen over spørgsmålstegnet ud for søge-boksen, så får i jeres svar:) Det er en wildcard søgning ja. Men hvis der ikke indtastes nogle wildcards, så behandles søgningen som *søgetekst*. Jeg tror jeg i løbet af weekenden giver mulighed for at vælge mellem følgende søge-muligheder: Sætning, alle ord, wildcard. Ville de være mere brugerventligt? Eller andre forslag:)?
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#171 McPeter 18 år siden
"Pi" uden noget som helst skulle jo netop kun vise titler med "Pi", mens * jo betyder joker.
Forstår ikke forfor "Pi" giver resultater som:
"18 Årige Skolepiger Fortæller 2"
mens "*Pi" ikke gør det? ;-)
#172 Razzia 18 år siden
#173 Captain Vallo 18 år siden
Er det ikke fordi filmens titel egentlig ikke er "Pi" - men derimod "tegnet for pi"?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#174 nakalay 18 år siden
#175 DarkLight 18 år siden
Det er noget med Allan's søgesyntaks. Logisk set burde man kunne bruge "Pi", hvorved den så kun tog det, men det virkede slet ikke. Så jeg rodede lidt med det :)
#176 allanmc 18 år siden
#177 chandler75 18 år siden
"Return of the King Extended Edition" til 99,95 kr.
"Band of Brothers" 229 kr
"Kill Bill 1 og 2" til 100 kr. samlet.
#178 McPeter 18 år siden
En skam jeg ikke spammede dem så jeg havde 1mio. £2 vouchers nu... :-(
#179 filmz-kaotmus 18 år siden
#180 McPeter 18 år siden