#142 der plejer ikke at være noget i vejen for at fortryde dit køb hos Play
You may also withdraw from the contract at any time after the product has been dispatched and you have received our email confirming your order but no later than 7 working days after the day after you receive the product by: sending the notice of cancellation by email to [email protected] ensuring that you quote your name, address and order reference number
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#143 - Tak! Men det ændrer vel ikke noget på at jeg har risiko for at tolden synes 87kr er for meget og den derfor kommer til at koste mig det dobbelte, hvorefter jeg kan bruge penge på porto på at sende den tilbage for at få de 87kr tilbage... Men hvis den kommer igennem vil jeg da overveje det - og ellers må den jo bare sælges for en ordentlig pris til et ikke ligeså pris-bevist marked som filmz.dk er... ;-)
Paradise Now R1 til £14 hos cdwow: http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc... (findes lidt billigere i en R2-FR version) Ved godt den kun koster $20 hos DVDpacific, men med sparelink etc kan den måske blive billigere hos cdwow.
#141 filmz-Kadann 18 år siden
Ezydvd har endnu en gang lavet en omgang tinbokse og denne gang er de nået til sæson 1 og 2 af Stargate SG-1.
#142 McPeter 18 år siden
#143 lyspunkt 18 år siden
#144 McPeter 18 år siden
Men hvis den kommer igennem vil jeg da overveje det - og ellers må den jo bare sælges for en ordentlig pris til et ikke ligeså pris-bevist marked som filmz.dk er... ;-)
Men tak for det i hvert fald!
#145 18 år siden
Queens Of The Stone Age: Over The Years And Through The Woods (2 Disc Set) - DVD Region Free til 5.99£. Der skulle være over 3 timers underholdning, så for fans af QotSA går jeg ud fra det er et super køb.
TOOL '10,000 Days' til 8.75£ - CD'en kan bestilles nu, dog med despatch den 1. maj (cd-wow time, that is!). Det bliver så STORT!!!!
#146 McPeter 18 år siden
http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
(findes lidt billigere i en R2-FR version)
Ved godt den kun koster $20 hos DVDpacific, men med sparelink etc kan den måske blive billigere hos cdwow.
Har iøvrigt aldrig set den - er den noget værd?
#147 Yoda 18 år siden
Tilbuddet gælder til og med 10. april 2006
#148 Vestas 18 år siden
Er der i øvrigt ikke altid fri fragt, når man bruger Vega koden? Det har i hvert fald virket de sidste 3 gange, jeg har prøvet.
#149 Yoda 18 år siden
Jo, hvis man har en VEGA-kode, man ikke har brugt, så fungerer det jo helt fint.
Her er koden dog BOXDK.
#150 Vestas 18 år siden