Gravatar

#151 Yoda 18 år siden

Jeg kan ikke forstå, hvordan du har kunnet handle tre gange på samme kode.

Ifølge CDON, kan man kun bruge koden én gang: koden kan kun anvendes 1 gang og kun en kode pr ordre

Jeg har netop selv prøvet at handle med en brugt kode, og der blev jeg afvist med beskeden
Forkert eller brugt rabatkode

Der kommer jævnligt nye koder her: KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#152 lagoni 18 år siden

Battlestar Galactica COmplete Series (7 discs) - 235 kr
http://www.axelmusic.dk/productDetails/50505821136...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#153 dyg 18 år siden

#152 - Den har kostet £21.46 (incl vat og forsendelse) ved Amazon.co.uk ret længe, og det er jo hele 6kr man sparer!! :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#154 Yoda 18 år siden

Selvsamme "Battlestar Galactica" kan købes hos Play, hvor jeg købte min, til ca. 189,- KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#155 filmz-ataris 18 år siden

#104 Wise choice, det er en rigtig god film :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#156 ks 18 år siden

#154 - Der er forskellen dog, at der er fare for told - selvom chancen ikke er så voldsom. Jeg synes det er et fornuftigt tilbud fra lagoni, så slipper man for told risiko og amazon er bare generelt noget lort!
Gravatar

#157 dyg 18 år siden

Haha ks, er man stadigvæk lettere negativ? :D
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#158 Scherlund 18 år siden

#156 bare af ren nysgerrighed, hvad har du da imod amaozon udover deres høje priser?
Gravatar

#159 ks 18 år siden

#158 - Jeg blev taget i røven derinde i forbindelse med køb af nogle bøger. Og ja, jeg er stadig lettere negativ! :o
Gravatar

#160 filmz-ataris 18 år siden

#159 - Det var vel ikke som sådan amazon.com, der tog røven på dig. Var det ikke en af seller, der blot benytter amazon til at sælge fra? Ellers husker jeg forkert :)
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: