#159 Hvordan blev du taget i røven? Min egen erfaring med amaon har kun været positive. jeg fik endda alle mine omkostninger betalt af dem da jeg blev snydt på deres amazon market. Fik en bootleg og sælger ville ikke give penge tilbage. Jeg fik endda en $10 voucher som kompensation for min ulejlighed.
Mit problem med amazon var, at jeg ikke kunne tro, at de ville tage næsten £5 vis man købte via deres marked, så jeg surferede naivt rundt på deres hjemmeside og prøvede at finde ud af hvordan man fik amazon's fortjeneste nede indtil jeg lige pludselig fik en besked (Congratulations on your order).. Så havde jeg åbenbart 3 bøger i min indkøbskurv fra amazon, så der røg lige 180kr. Jeg er generelt bare sur over, at deres system er så forvirrende - og at de så gemmer ens visa kode i deres system, så man netop kan blive overrasket på denne meget ubehagelig måde. Jeg er i hvert fald færdig med amazon, og det lykkedes mig kun at få afbestilt to af de tre bøger, den sidste (og dyreste naturligvis) modtog jeg, og hørte aldrig noget fra sælgeren, trods emails.
#161 Scherlund 18 år siden
#162 filmz-Daedalos 18 år siden
han blev taget dybt analt af amazon
How much does life weigh?
#163 Yoda 18 år siden
#164 filmz-kaotmus 18 år siden
#165 filmz-sparrowed 18 år siden
#166 Kalle Ferm 18 år siden
#167 ks 18 år siden
#168 McPeter 18 år siden
http://filmz.dk/forum/item/18838/#1