Er lidt newb når det kommer til cd-wow....... hvor får man sådan en voucher fra???
Og så var jeg også rimelig sløv med Evil Dead: Book of the dead limited (book) edition i starten af tråden, for den blev udsolgt før jeg fik bestemt mig :( Så er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig den til en billig penge?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
Det ser ud til de tidligere omtalte X-Files-sæsoner nu også er blevet mulige at købe for os her i DK (der ikke kan finde ud af at ændre de nødvendige indstillinger...)
Prøv at åbne et vindue ved siden af, hvor du går direkte til cd-wow's startside. Så har du de "originale" priser ved siden af priserne efter 20 % rabat i det andet vindue. Det kan være, du ikke har bemærket, at priserne skifter fra start, når du åbner via dvdbargains link.
Okay tak, nu kan jeg godt se det... men gælder rabatten kun for varer ned til en bestemt pris? For jeg synes da ikke, det er alle dvd'er, der bliver billigere af linket...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#121 filmz-harald123 19 år siden
Og så var jeg også rimelig sløv med Evil Dead: Book of the dead limited (book) edition i starten af tråden, for den blev udsolgt før jeg fik bestemt mig :( Så er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig den til en billig penge?
#122 lagoni 19 år siden
Der kan du både finde sparelinks og vouchers og sammenligne priser.
#123 cyberzed 19 år siden
#124 Corgan 19 år siden
#123:
Yes yes... den er god med dig. :-)
#125 lagoni 19 år siden
Så her er X-Files sæson 1-9, 200 kr pr stk
#126 cyberzed 19 år siden
#127 Lowkey 19 år siden
(De skriver at det er en importversion, så det må være den samme som denne http://www.axelmusic.dk/productDetails/32591902712... på axelmusic)
#128 evermind 19 år siden
#129 JannikAnd 19 år siden
Prøv at åbne et vindue ved siden af, hvor du går direkte til cd-wow's startside. Så har du de "originale" priser ved siden af priserne efter 20 % rabat i det andet vindue. Det kan være, du ikke har bemærket, at priserne skifter fra start, når du åbner via dvdbargains link.
#130 evermind 19 år siden