#125 Axel siger at der ikke er DK subs på X-files (kun engelske). Er der nogen, der kan be-/afkræfte det? Mener at have hørt, at R2/4 udgivelser plejer at være baseret på skandinavisk R2.
Min ven dvdcompare siger: Subtitles:Dutch, English, French, Greek and Italian
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
R4 er ikke som sådan baseret på skandinaviske udgivelser, men bare en samlet europæisk udgivelse, hvor der i mange tilfælde også er danske undertekster på.. det eneste man så bare gør, er enten at kode den både til R2 og R4 eller rent til R4, for at spare penge.
Hvis både Axel og DVDCompare fortæller at der ikke er danske undertekster på, så skal du nok regne med at det er sandt. :)
Jeg har sæson 1 og 2 og der er ikke danske undertekster på... Købte sæson 2 fra Axel for en måneds tid siden for 300kr og tror det er præcis den samme som de har nu til 200kr. Bemærk at det er amaray-cases! Sæson 1 købte jeg forrige jul og det er en digipack (meget lækrere IMO!)...
#131 JannikAnd 19 år siden
#132 filmz-lbw 19 år siden
Min ven dvdcompare siger:
Subtitles:Dutch, English, French, Greek and Italian
#133 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#134 filmz-Kadann 19 år siden
R4 er ikke som sådan baseret på skandinaviske udgivelser, men bare en samlet europæisk udgivelse, hvor der i mange tilfælde også er danske undertekster på.. det eneste man så bare gør, er enten at kode den både til R2 og R4 eller rent til R4, for at spare penge.
Hvis både Axel og DVDCompare fortæller at der ikke er danske undertekster på, så skal du nok regne med at det er sandt. :)
#135 McPeter 19 år siden
Sæson 1 købte jeg forrige jul og det er en digipack (meget lækrere IMO!)...
#136 aknot 19 år siden
jeg sagde vi skulle holde det mellem dig og mig..........
når men den har nogle vildt fede (ind)stillinger
et must i en hver DVD samling :|
#137 lagoni 19 år siden
#138 Corgan 19 år siden
#136:
Sorry.... jeg ville bare have flere med ind i "logen".
Men ja... den er et must.
#139 maniac 19 år siden
#140 El vez 19 år siden
Der var så det direkte link :)