Gravatar

#1 filmz-yoshimura 19 år siden

På deres hjemmeside linker dvdtimes til amazon.co.uk, hvor man - efter sigende - skulle kunne købe Hellraiser Puzzlebox for £14.97, men når jeg klikker på linket, hedder prisen på Puzzlebox ikke 14.97 men 27.99. Det virker som en fejl, men hvis nogen kan linke sig frem til den billige af de to priser, må de gerne lige forklare mig, hvordan de gør det.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 Jay El 19 år siden

De £14.97 var vist en tilbudspris, som de ikke har længere.
Der blev også gjort opmærksom på den billige pris i Heads Up-tråden. Men om det er den aktuelle eller en tidligere HU-tråd kan jeg ikke lige huske. Det har også været nævnt, at prisen nu er steget igen.
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 19 år siden

#2 Det er fuldstændig korrekt alt sammen, men det ændrer ikke på det faktum, at dvdtimes igen fra i dag er begyndt at have linket til tilbudet på deres site, hvilket glædede mig meget at se, da jeg ikke nåede at slå til i sidste omgang. Det ser dog tilsyneladende ud, som om det er en fejl, at de linker til det tilbud, da det ikke eksisterer længere.

Det var i øvrigt mig selv, der skrev den oprindelige Heads Up i sin tid ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 19 år siden

Og linket virker nu igen, bortset fra at prisen er £15,97 og ikke £14,97 :o)

Skriv ny kommentar: