Hey, jeg kan huske en gammel film fra nok omkring 80'erne...Det var en sådan moderne "Jeppe på bjerget", hvor han blev taget til en anden verden og havde en klovn med som hans "samvittighed" eller sådan noget.
Kan huske det hele ender med at de peger en kæmpe kanon mod den anden verden og den sidste urmand protesterer men bliver skudt ned. Klovnen bliver ført væk sammen med andre oprører og bliver skudt ned.
Så tror jeg hovedpersonen vågner igen og finder sig tilbage hvor han startede eller sådan noget.
Kan slet ikke huske ret mange detaljer om den, men vil bare gerne gense den. Nogen der ved hvad film det er?
Det lyder faktisk svagt bekendt, som noget jeg har set i fjernsynet for meget længe siden, men som jeg knap nok husker noget af og heller ikke kan huske hvad hed. Jeg tror muligvis, at den jeg tænker på var dansk, men jeg er ikke sikker.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 theblackbird 13 år siden
Kan huske det hele ender med at de peger en kæmpe kanon mod den anden verden og den sidste urmand protesterer men bliver skudt ned. Klovnen bliver ført væk sammen med andre oprører og bliver skudt ned.
Så tror jeg hovedpersonen vågner igen og finder sig tilbage hvor han startede eller sådan noget.
Kan slet ikke huske ret mange detaljer om den, men vil bare gerne gense den. Nogen der ved hvad film det er?
#2 wimmie 13 år siden
#3 Spanner 13 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 theblackbird 13 år siden
#5 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 theblackbird 13 år siden
Øv...
#7 filmz-Myrepip 13 år siden
#8 theblackbird 13 år siden
#9 Benway 13 år siden