Gravatar

#1 theblackbird 13 år siden

Hey, jeg kan huske en gammel film fra nok omkring 80'erne...Det var en sådan moderne "Jeppe på bjerget", hvor han blev taget til en anden verden og havde en klovn med som hans "samvittighed" eller sådan noget.

Kan huske det hele ender med at de peger en kæmpe kanon mod den anden verden og den sidste urmand protesterer men bliver skudt ned. Klovnen bliver ført væk sammen med andre oprører og bliver skudt ned.

Så tror jeg hovedpersonen vågner igen og finder sig tilbage hvor han startede eller sådan noget.

Kan slet ikke huske ret mange detaljer om den, men vil bare gerne gense den. Nogen der ved hvad film det er?
Gravatar

#2 wimmie 13 år siden

I think it's time to lay off the weed... ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 Spanner 13 år siden

Det lyder som en film, jeg gerne ville se. Var der også noget med en tankbil fyldt med petroleum, der kørte i en vulkan?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 theblackbird 13 år siden

Det husker jeg ikke...
Gravatar

#5 elwood 13 år siden

Hehe det da ikke være end min film om svævene træstammer og vandelevator 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 theblackbird 13 år siden

Jeg vil bare gerne vide hvad den her hedder.. Har skrevet nogle forskellige steder og søgt på livet løs på google, uden held....

Øv...
Gravatar

#7 filmz-Myrepip 13 år siden

Det er ikke Baron Münchhausen?

"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#8 theblackbird 13 år siden

Det tror jeg desværre ikke... men den der ser faktisk os god ud heh
Gravatar

#9 Benway 13 år siden

Det lyder faktisk svagt bekendt, som noget jeg har set i fjernsynet for meget længe siden, men som jeg knap nok husker noget af og heller ikke kan huske hvad hed. Jeg tror muligvis, at den jeg tænker på var dansk, men jeg er ikke sikker.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: