Jeg er efterhånden ved at blive lidt irriteret over Saw 2 dvd'en, da jeg ikke kan finde en del af det ekstremateriale der står bag på coveret. Når jeg læser bag på coveret står der, at der skal være: -Audio commentary by director Darren Lynn Bousman & actors Donnie Wahlberg & Beverly Mitchell - Featurettes: Jigsaw's game - Bitz and pieces - The traps - Storyboard - Sneak Preview - Theatrical trailer.
Problemet er så bare, at den del af det der lyder mest interessant, nemlig Featurettes: Jigsaw's game - Bitz and pieces - The traps, tilsyneladende ikke ligger på disken... jeg har ledt efter alle mulige skjulte ting og sager, men uden held... er der nogen der kan opklare det her for mig? Jeg synes egentlig det er lidt irriterende! De andre ting ligger naturligt nok under Special Features og Setup.
#1 filmz-Bobcat3003 18 år siden
Jeg er efterhånden ved at blive lidt irriteret over Saw 2 dvd'en, da jeg ikke kan finde en del af det ekstremateriale der står bag på coveret.
Når jeg læser bag på coveret står der, at der skal være:
-Audio commentary by director Darren Lynn Bousman & actors Donnie Wahlberg & Beverly Mitchell
- Featurettes: Jigsaw's game - Bitz and pieces - The traps
- Storyboard
- Sneak Preview
- Theatrical trailer.
Problemet er så bare, at den del af det der lyder mest interessant, nemlig Featurettes: Jigsaw's game - Bitz and pieces - The traps, tilsyneladende ikke ligger på disken... jeg har ledt efter alle mulige skjulte ting og sager, men uden held... er der nogen der kan opklare det her for mig? Jeg synes egentlig det er lidt irriterende! De andre ting ligger naturligt nok under Special Features og Setup.