Jeg har hårdt brug for jeres viden om lidt ældre film. Jeg så for nogen tid siden en film om anden verdenskrig. Den handler om en snigeskytte der imod tyskerne, kan ikke huske om han var russer eller hvad han var. Men han er ihvertfald en snigeskytte der kan hjælpe imod tyskerne. Men efter han har stoppet mange tysker i at besætte rusland (mener det er i rusland) kommer der en Kaptajn fra Berlin som er snigeskutte som skal nakke ham Russeren. Men det for han store problemer med og det ender med at russeren for ham tyskeren.
Det hele handler om at finde de bedste steder at gemme sig i de store fabrikker og nakke hinanden. Og om at overleve under anden verdenskrig.
Kan fortælle om scenen hvor tyskeren bliver skudt, det forgår ved nogen toge hvor russeren har ligget hele natten for at vente på tyskeren, og når han kommer gående bliver han waked (mener jeg) :D
Hvis der er nogen der kan komme på nogle titler i den stil ville jeg blive meget glad!
(angående hvilket emne den er under, vidste ikke hvor ellers den skulle sættes ind)
På forhånd tak for jeres hjælp. Glæder mig meget til at se jeres forskellige bud.
#1 SteeN! 18 år siden
Jeg har hårdt brug for jeres viden om lidt ældre film.
Jeg så for nogen tid siden en film om anden verdenskrig. Den handler om en snigeskytte der imod tyskerne, kan ikke huske om han var russer eller hvad han var. Men han er ihvertfald en snigeskytte der kan hjælpe imod tyskerne. Men efter han har stoppet mange tysker i at besætte rusland (mener det er i rusland) kommer der en Kaptajn fra Berlin som er snigeskutte som skal nakke ham Russeren. Men det for han store problemer med og det ender med at russeren for ham tyskeren.
Det hele handler om at finde de bedste steder at gemme sig i de store fabrikker og nakke hinanden. Og om at overleve under anden verdenskrig.
Kan fortælle om scenen hvor tyskeren bliver skudt, det forgår ved nogen toge hvor russeren har ligget hele natten for at vente på tyskeren, og når han kommer gående bliver han waked (mener jeg) :D
Hvis der er nogen der kan komme på nogle titler i den stil ville jeg blive meget glad!
(angående hvilket emne den er under, vidste ikke hvor ellers den skulle sættes ind)
På forhånd tak for jeres hjælp. Glæder mig meget til at se jeres forskellige bud.
#2 maniac 18 år siden
#3 SteeN! 18 år siden
#4 maniac 18 år siden