Gravatar

#1 Åkepool 15 år siden

Jeg var lige inde på en tidligere "Terminator 2" tråd, om den snarlige blu-ray box med 6 discs og det fine Terminatorkranium, for at bitche over en mail jeg fik idag, men tråden var lukket? Det synes jeg da er god damn hurtigt de tråde bliver lukket :(

Nå men til sagen. Jeg fik en mail idag fra Play, der lød således:

Dear STEN HANSEN

We regret to inform you that one or more titles you have ordered from us has been withdrawn from general release. Your order has been cancelled and you may rest assured that you will not be charged.

Please accept our apologies for any inconvenience this has caused you. Titles affecting you personally are listed below:

9151527 Terminator 2: Skynet Edition Endoskeleton Exclusive to Play.com!

Kind regards

Play.com


Er der nogen der ligger inde med viden om, hvorfor denne skandale er sket?
Er det kun Play der ikke sælger den, eller er den bare helt aflyst?

På forhånd tak.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 15 år siden

I og med den er "Exclusive to Play.com" altså en eksklusiv vare hos Play, er det nok kun der den skulle være solgt. De har nok ikke fået nok forudbestillinger til at produktionen kunne betale sig.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 Åkepool 15 år siden

Men jeg har set tilsvarende box til salg på Amazon, så jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det der Exclusive?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 Åkepool 15 år siden

Her er den på Amazon, dog i Tysk udgave:

http://www.amazon.de/gp/product/B001TCOQEY?ie=UTF8...

Men det kan være at de bare ikke har fået den fjernet.

Hovedsagen er, at jeg hurtigst muligt skal ha' den bestilt et andet sted, hvis den kan stadig bliver solgt, så er der nogen der kan komme med et godt sted at købe den?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 Åkepool 15 år siden

Hmm, nu har jeg lige været på Play.com og der er den stadig til salg. Der er ændret lidt på de billeder der var der før, men ellers ligner det sig selv og jeg kunne også sagtens bestille den?
Lidt mærkeligt, men nu håber jeg bare det var "falsk alarm" og lever videre med ro i sindet :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: