"Nostalgia" i et rigtig godt transfer. "Leoparden" Men den har jeg jo lige fundet hos Criterion, men den var en af dem jeg havde ventet på. "The Player" i et ligeså godt transfer og gode ekstra features som "Short Cuts" "1900"
Flere franske (Fra fx 30'erne og 40'erne), italienske og andre europæiske film, som har beriget os i de tider, hvor amerikansk film kun har været mainstream.
Jeg så gerne Earthworm Jim blive udgivet på dvd! Nogen, der så den i sin tid? Den kørte vist kun to sæsoner, så en udgivelse burde være økonomisk forsvarlig.
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
#46 - Mener vi har diskuteret den herinde før (ellers var det på filmz-chatten), men vi er en del, der gerne så den udkomme. Og så er der jo også Pinky & The Brain.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41 Yoda 19 år siden
#42 filt 19 år siden
#43 Yoda 19 år siden
Det må være for de hardcore. Jeg kan godt nøjes med et sammenklip ;-)
#44 Yoda 19 år siden
Det må være for de hardcore. Jeg kan godt nøjes med et sammenklip ;-)
#45 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
"Nostalgia" i et rigtig godt transfer.
"Leoparden" Men den har jeg jo lige fundet hos Criterion, men den var en af dem jeg havde ventet på.
"The Player" i et ligeså godt transfer og gode ekstra features som "Short Cuts"
"1900"
Flere franske (Fra fx 30'erne og 40'erne), italienske og andre europæiske film, som har beriget os i de tider, hvor amerikansk film kun har været mainstream.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#46 Old Son 19 år siden
#47 filmz-Kadann 19 år siden
Enig.. jeg ville også gerne se den på DVD snart. :)
#48 filmz-Bruce 19 år siden
Check evt. Jean Renoirs, "Grande Illusion" fra 1936 ud. Fantastisk restaurering.
#49 dyg 19 år siden
#50 Yoda 19 år siden
Ja, både "Earthworm Jim" og "Pinky & The Brain" ville være yderst velkomne hjemme hos mig.