Hold fingrene langt væk fra 'Man With No Name Trilogy' udgivelsen.... (Den gamle)... forståes....
De 3 film indeholder minimalt ekstra materiale - Filmene er ikke optisk renset - Filmene er godt nok i Dolby Digital, men dette er ikke ensbetydene med at de er i stereo... Al tale, musik og effekter kommer kun ud af centerhøjtaleren...
The Good, The Bad and The Ugly er for nyligt udgivet med fuld spec - dvs. billedet er optisk renset, billede for billede... Ekstra scener er tilføjet. Skuespillerne har for nyligt 'dubbet' det originale italienske score, så de i de nye scener taler amerikansk/engelsk - endda med held, deres høje alder til trods :)
Der er rigeligt med ekstra materiale interviews osv...
De 2 sidste film i triologien er planlagt at få samme tur.
Den ene af disse er på trapperne....
Som sagt : Glem den originale triologi. Den er fra DVD'en intro på markedet - og lever slet ikke op til det vi idag ser af special edt.
Jeg glæder mig til jeg om en 5-10 år har samtlige sæsoner af simpsons på DVD. INdtil videre er det kun blevet til de første 4 (men glæder mig til 22. marts når nummer 5 kommer på DVD)
#36 Bare det ikke er omvendt (Hvad munden er fuld af ...)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Helt enig yoda. Howard The Duck har bare snart at komme. Føj jeg så den mange gange da jeg var knægt.
#32 - Sæson 5 har været ude længe, bare ikke som R2-DK. Den er efterhånden blevet set igennem en del gange hjemme ved mig. Fedt at Conan O'Brien kommenterer nogle afsnit.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#31 filmz-Cyberdog 19 år siden
De 3 film indeholder minimalt ekstra materiale -
Filmene er ikke optisk renset -
Filmene er godt nok i Dolby Digital, men dette er ikke ensbetydene med at de er i stereo...
Al tale, musik og effekter kommer kun ud af centerhøjtaleren...
The Good, The Bad and The Ugly er for nyligt udgivet med fuld spec - dvs. billedet er optisk renset, billede for billede...
Ekstra scener er tilføjet.
Skuespillerne har for nyligt 'dubbet' det originale italienske score, så de i de nye scener taler amerikansk/engelsk - endda med held, deres høje alder til trods :)
Der er rigeligt med ekstra materiale interviews osv...
De 2 sidste film i triologien er planlagt at få samme tur.
Den ene af disse er på trapperne....
Som sagt : Glem den originale triologi.
Den er fra DVD'en intro på markedet - og lever slet ikke op til det vi idag ser af special edt.
Væbn jer med tålmodighed!
Aaaaiii - aiiii aaaahhh......
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#32 filmz-jeskris 19 år siden
#33 Yoda 19 år siden
#34 Yoda 19 år siden
Mener naturligvis Howard the DUCK - Sorry!
#35 trekster 19 år siden
LOL :)
#36 Kalle Ferm 19 år siden
#37 filmz-yoshimura 19 år siden
#38 Yoda 19 år siden
I hygger rigtigt, hva'?
#39 Kalle Ferm 19 år siden
He he.
#40 dyg 19 år siden
#32 - Sæson 5 har været ude længe, bare ikke som R2-DK. Den er efterhånden blevet set igennem en del gange hjemme ved mig. Fedt at Conan O'Brien kommenterer nogle afsnit.