Nogen der kan anbefale en af de udgivelser der er af overnnævnte film? Jeg hælder meget til enten Special Limited Edition (den med taske) eller Limited Box, men hvad jeg kan se så er der ingen engelske undetekster på nogen af dem. Eller? Jeg har en bestilling igang på den japanske Box fra en jeg kender i Japan, men jeg vil ikke bestille den hvis der ikke er nogen undertekster på overhovedet.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Jeg kan ikke lige finde noget om de japanske udgaver, men hvis der ikke står noget om engelske undertekster, så kan du godt regne med, at der ikke er nogen. Japanerne udgiver hobevis af fede dvd'er uden engelske undertekster. Det er i det hele taget meget sigende, at man på hmv's japanske site kan søge specifikt efter film med engelske undertekster (og der er ikke så pokkers mange).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har selv R3 Hong Kong tingen fra Universe Laser... Den er sådanset udemærket og har DTS. Billedet er godtnok en smule grynet (som alle HK releases næsten er) men det er helt klart til at se og så er den voldbillig: http://www3.cd-wow.com/detail_results_2.php?produc...
Men du får nok bedre billede på Korea... not sure tho... men det plejer at være reglen :)
#1 filmz-female cenobite 19 år siden
Jeg hælder meget til enten Special Limited Edition (den med taske) eller Limited Box, men hvad jeg kan se så er der ingen engelske undetekster på nogen af dem. Eller?
Jeg har en bestilling igang på den japanske Box fra en jeg kender i Japan, men jeg vil ikke bestille den hvis der ikke er nogen undertekster på overhovedet.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#2 filmz-yoshimura 19 år siden
Hvad med den koreanske?
http://www.asiandb.com/store/detail.pfm?num=2839
#3 Skum 19 år siden
Men du får nok bedre billede på Korea... not sure tho... men det plejer at være reglen :)
#4 jjj 19 år siden
Den japanske version har ikke engelske undertekster.