Gravatar

#11 Ericmase 15 år siden

#9 Første gang jeg hører en der allerbedst der kan lide Eagle Eye! Fedt nok da! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12 database 15 år siden

#11 Mon ikke det var en smule ironisk :D

Den bedste film jeg nogensinde har set må nok være The Godfather part 2, da den efterlader samme effekt på mig hver evig eneste gang jeg ser den.
Gravatar

#13 Kruse 15 år siden

Det er svært for mig at vælge én film som den bedste. Men den der nok kommer tættest på må være A Clockwork Orange.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14 evermind 15 år siden

Som noget helt nyt og uventet, er jeg faktisk tilbøjelig til at erklære mig enig med bn her ...! :)

Men når dét er sagt, synes jeg, det er svært at svare på ... Der er flere film, jeg er rigtig glad for, og afhængig af humøret og den aktuelle periode (nej, ikke ligesom menstruation!), kan forskellige film kappes om den dér ganske særlige plads hos mig. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 MOVIE1000 15 år siden

Halloween (2007)
Freddy Vs. Jason
Harry Potter og flammernes pokal
Evil Dead 2: Dead by dawn
Goldeneye

jeg har mange men kan kun lige komme i tanke om dem

(fortsættelse følger)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 dyg 15 år siden

Debbie Does Dallas.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 I.F.F. 15 år siden

2001
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#18 Herrguth 15 år siden

Det er jo svært bare at vælge én film ud, men hvis jeg skal gøre det, så vil jeg vælge ud fra hvilken film jeg kan vende tilbage til og stadig blive helt betaget.

Before Sunrise.


Men andre film, jeg også synes bør nævnes er: Closer, E.T., Amélie, Pan's Labyrint, Juno, Aliens, American Beauty, Gøgereden og Across the Universe.
Gravatar

#19 BN 15 år siden

#14 - evermind:

Men når dét er sagt, synes jeg, det er svært at svare på ... Der er flere film, jeg er rigtig glad for, og afhængig af humøret og den aktuelle periode (nej, ikke ligesom menstruation!), kan forskellige film kappes om den dér ganske særlige plads hos mig. :)


Som noget ligeså nyt må jeg også her erklære mig enig med evermind. ;-) ... Hver gang jeg skal pege på den bedste ditten eller datten, tænker jeg, at jeg da sandelig meget nødig ville undvære nogen af de mange andre fantastiske film der er lavet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 filmz-Bruce 15 år siden

#8 Men fyldt med entusiasme og en smittende energi. På intet tidspunkt virker filmen kedelig og man ville ønske den havde været længere. Og så er den sort/hvid, ingen tale. En typisk cafe latte film for kunst segmentet, så der er ingen tvivl. Langt forud for sin tid :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: