Jeg giver Evermind ret i, at det kommer an på hvilken periode man er i. Hvordan mit liv er på det givne tidspunkt og hvilket humør jeg er i, har væsentlig indflydelse på hvilken film jeg synes er bedst.
Der er dog nogle jeg altid vender kan se uanset periode: Løvernes Konge - kan irriterere enhver med min rimelig akkurate citeren af hele filmen Raiders of the Lost Ark Lord of The Rings
#36 Jeg kan drive min kæreste fuldstændig til vanvid. Han skal blot nævne noget der har forbindelse til Løvernes Kong og så begynder jeg at at citere hele scenen med Rafiki og Simba, hvor han forklare at fortiden kan gøre ondt. Jeg synes selv det er pænt morsomt. :D
#31 davenport 15 år siden
Aliens
&
Fargo
Slut!
#32 Thomsen 15 år siden
#33 thomas040 15 år siden
#34 davenport 15 år siden
#35 tiany 15 år siden
Der er dog nogle jeg altid vender kan se uanset periode:
Løvernes Konge - kan irriterere enhver med min rimelig akkurate citeren af hele filmen
Raiders of the Lost Ark
Lord of The Rings
#36 elwood 15 år siden
Jeg ku noget ligne med Linie 3's klippekorts sketch engang 8-)
men altså hvis jeg lige et øjeblik skal være seriøs, så er det nok John Landis klassiker The Blues Brothers, men Singin in The Rain er også deroppe.
Det er lidt ligsom hvis en Morder sagde kun et af ens to børn måtte overleve, og at jeg sku vælge, det jo umuligt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 tiany 15 år siden
#38 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39 Ericmase 15 år siden
#40 filmz-Bruce 15 år siden