Gravatar

#1 Leo DiCaprio 12 år siden

Ja som ovenstående hvilken film fik du købt idag? Man kunne evt også uddybe lidt hvis den film man købte var et godt et tilbud og en pris og et sted selvf. Men hvilken film fik du købt dig idag?:)
Gravatar

#2 Leo DiCaprio 12 år siden

Jeg fik købt mig "Vanvittig Forelsket" og "The Constant Gardner" til en 50'er pr stk i Kvickley. 2 dejlige film at have i den voksende samling.
Gravatar

#3 Skeloboy 12 år siden

Der er en ret lang og gammel tråd her, så der er vist ingen grund til en mere :)
Gravatar

#4 Asger 12 år siden

Så nu er en films forumcyklus udvidet til denne tråd, så "Hvad modtog du?", så "hvilken film skal du til at se" - og endelig "What we saw" ;)

Anyway, nu jeg tilfældigvis lige har bestilt fire film, kan jeg da lige nævne dem:

The American
Eden Lake
The Informant
Greenberg

Alle på BD og fra amazon.co.uk.
Gravatar

#5 Skeloboy 12 år siden

Ah, for pokker...det er ikke en "Modtog" men en "købt"...men det er nu stadig ret overflødigt...
Gravatar

#6 Leo DiCaprio 12 år siden

Nå ja men det er jo en tråd der er ment til alverdens fis. Denne er specifikt ment til film man måtte købe.
Gravatar

#7 Highland Park 12 år siden

Vi mangler også en "Hvilke(n) film lejede du i dag?", "Hvilke(n) film lånte du af en ven i dag?"- og "Hvilke(n) af dine film kan du ikke finde?"-tråd.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 HonoDelLoce 12 år siden

Highland Park (7) skrev:
Vi mangler også en "Hvilke(n) film lejede du i dag?", "Hvilke(n) film lånte du af en ven i dag?"- og "Hvilke(n) af dine film kan du ikke finde?"-tråd.


Og!! "Hvilke film har du aldrig hørt om?" ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 Skeloboy 12 år siden

Leo DiCaprio (6) skrev:
å ja men det er jo en tråd der er ment til alverdens fis. Denne er specifikt ment til film man måtte købe.

Så hvis jeg køber en film i Bilka, skal jeg skrive det både her og i den anden tråd? Det giver jo ingen mening...og ved ikke helt, hvad du mener med, den er beregnet til alt muligt fis...men hvis den nu er det, så kan man jo også skrive, hvad man har købt i den...
Gravatar

#10 Highland Park 12 år siden

#8: Ha ha!

Det er så afgjort den vigtigste. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: