Hej Hvor finder man en liste over de film der kan ægte HDMI ? Har nemlige lige købet en projekter med 1920p/1080i og så skal man jo udnytte det format, når det er 180" tommer stort
Det lyder, som om du har misforstået noget. Mener du film, der er er i ægte HD? Eller hvad?
HDMI er jo bare den "teknik" (et HDMI-kabel), der benyttes til at overføre signalet fra afspiller til tv/receiver/projektor. HDMI har ikke noget med selve dvd-skiven at gøre.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 - "Ægte" HD er Blu-ray eller HD-DVD. Men det forudsætter selvfølgelig, at du har udstyret dertil. Hvis du, som du har nævnt, har en Full-HD projektor, mangler du blot en HD-afspiller og et HDMI-kabel. Så er du godt kørende. :)
EDIT: Men det kan jeg se at du søger i andre tråde. Held og lykke. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
1. Han "begynder" ikke igen. Han leder blot stadig efter titler. 2. Han har jo tydeligvis misforstået hele HD-verdenen. Som den klaphat til elektronik, jeg selv er, forstår jeg godt hans undring og spørgsmål. Den situation har jeg selv stået i for længe siden. Hvis du selv har godt styr på det, hvorfor så ikke hellere hjælpe ham til bedre at forstå..? :)
Jeg har sgu ikke specielt godt styr på teknik - men jeg kan da skelne en Blu-Ray / HD-DVD fra en alm. DVD. Med "Begynder du nu igen" mente jeg såmænd blot, at jeg undrer mig over, at han stadig taler om "film der kan ægte HDMI" efter det foredrag fra hjælpsomme brugere han fik i den foregående tråd :-)
Men uagtet formuleringen så er alle spørgsmål naturligvis velkomne. Men det er nok nærmere folk som Kadann og bruce der skal svare her.
Jeg mener, at der for nylig blev linket til at site, der viser alle Blu-Ray-titler... men jeg er for doven til at søge efter den tråd.
#7 - Du plejer ellers at være ret ferm til at finde gamle tråde og links herinde. :)
Og ja, selvfølgelig er der gængse udtryk som, med tidligere hjælp, burde være passé. Men når han nu stadig ikke er heeelt med på HD bølgen gælder det om, at give flere skub i rette retning.. :)
Ellers er der meget at hente hos www.axelmusic.com og www.dvdpacific.com (husk, at du ikke skal bestille mere end to titler ad gangen fra pacific, da der ellers er for stor risiko for, at pakken bliver snuppet i tolden, så du skal betale told, moms og gebyr).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-Rigo 16 år siden
#2 filmz-Rigo 16 år siden
#3 filmz-yoshimura 16 år siden
Det lyder, som om du har misforstået noget. Mener du film, der er er i ægte HD? Eller hvad?
HDMI er jo bare den "teknik" (et HDMI-kabel), der benyttes til at overføre signalet fra afspiller til tv/receiver/projektor. HDMI har ikke noget med selve dvd-skiven at gøre.
#4 Bony 16 år siden
EDIT: Men det kan jeg se at du søger i andre tråde. Held og lykke. :)
#5 filmz-DocDoom 16 år siden
#6 Bony 16 år siden
1. Han "begynder" ikke igen. Han leder blot stadig efter titler.
2. Han har jo tydeligvis misforstået hele HD-verdenen. Som den klaphat til elektronik, jeg selv er, forstår jeg godt hans undring og spørgsmål. Den situation har jeg selv stået i for længe siden. Hvis du selv har godt styr på det, hvorfor så ikke hellere hjælpe ham til bedre at forstå..? :)
#7 filmz-DocDoom 16 år siden
Men uagtet formuleringen så er alle spørgsmål naturligvis velkomne. Men det er nok nærmere folk som Kadann og bruce der skal svare her.
Jeg mener, at der for nylig blev linket til at site, der viser alle Blu-Ray-titler... men jeg er for doven til at søge efter den tråd.
#8 Bony 16 år siden
Og ja, selvfølgelig er der gængse udtryk som, med tidligere hjælp, burde være passé. Men når han nu stadig ikke er heeelt med på HD bølgen gælder det om, at give flere skub i rette retning.. :)
#9 MouseMickey 16 år siden
Så skal du blot købe dette drev til din Xbox 360 HD-DVD drev
Du skal selvfølgelig også købe et HDMI-Kabel
#10 filmz-yoshimura 16 år siden