Play - Igen billige priser og et stor udvalg af både film og bøger/tegneserier.
CDon - Et stort udvalg, gode tilbud fra tid til anden og et ret stort udvalg af musik og computerspil.
Axel Music - Når det drejer sig om R1, er det tit at Axel er på siden af DVDpacific, samtidig har de en glimrende kundeservice.
CD-Wow - Et lille udvalg, men de har gode tilbud, dog ikke så mange som tidligere.
TP Musik ved Runde Tårn og på Roskildevej. - Den på Roskildevej bruger jeg primært fordi jeg arbejder tæt på den og da det er hovedafdelingen, så har de næsten altid deres tilbud på lager.
Blockbuster i Taastrup - Jeg kigger ind 1-2 gange om måneden for lige at kigge deres brugtbørs igennem.
Blockbuster Fona Elgiganten Kvickly Bilka Axelmusic og Moby disc
Jeg elsker dog også at handle i fona 2000 eller hvad den hedder, når jeg et par gange om året er i kbh, syntes altid de har vildt mange gode tilbud, og mange film som man ikke kan købe i odense, hvor jeg bor.
play.com (sværger mere og mere til dem - stort udvalg, gratis fragt og lynhurtige) cdwow.com (ret billige, men har dog ikke alle slags titler - også gratis fragt) axelmusic.com (alround gode, og som regel billige) dvdpacific.com (har visse specielle titler, især serier ret billige, men fragt koster; dog ikke det store)
Ellers plejer jeg at kigge forbi Fona2000, TP og Accord...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
amazon.co.uk - plejer at have et stort udvalg sendit.com - slår tit lige amazons priser hmv.co.uk - boxsets er sindsygt billige her deepdiscount.com - fra USA, så hvis filmene ikke kan findes eller er dyre i EU så det herfra eller på cduniverse.com jeg shopper dvdcity.dk - plejer lige tjekke om de har tilbud på filmen jeg søger (kan jo være der findes med danske undertekster) kelkoo.dk - tjekker for tilbud dvd.se - har udvalgte titler til svenske billige kroner cdwow.dk - gratis fragt! nogengange kan de betale sig
tror lige jeg vil tjekke mere op for dvdpacific og play.com
#7 - cd-wow.com er tit billigere end .dk og de har alle de samme ting. Det lader dog til alle cd-wow'er er ind ei en lidt langsom periode mht forsendelse.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 Pytter 17 år siden
Jeg plejer selv at købe i TP Musik Marked i Roskilde, fordi de har et stort udvalg og mange gode tilbud.
#2 dyg 17 år siden
Axelmusic
CDWow
CDon
play
choicesuk
sendit
dvdoo
dvdpacific
#3 filmz-Kadann 17 år siden
- Billige priser og et stort udvalg.
Play
- Igen billige priser og et stor udvalg af både film og bøger/tegneserier.
CDon
- Et stort udvalg, gode tilbud fra tid til anden og et ret stort udvalg af musik og computerspil.
Axel Music
- Når det drejer sig om R1, er det tit at Axel er på siden af DVDpacific, samtidig har de en glimrende kundeservice.
CD-Wow
- Et lille udvalg, men de har gode tilbud, dog ikke så mange som tidligere.
TP Musik ved Runde Tårn og på Roskildevej.
- Den på Roskildevej bruger jeg primært fordi jeg arbejder tæt på den og da det er hovedafdelingen, så har de næsten altid deres tilbud på lager.
Blockbuster i Taastrup
- Jeg kigger ind 1-2 gange om måneden for lige at kigge deres brugtbørs igennem.
#4 xtooms 17 år siden
Stereo studio
Dvdoo
Men handler også nogle gange i
Blockbuster
Fona
Elgiganten
Kvickly
Bilka
Axelmusic
og Moby disc
Jeg elsker dog også at handle i fona 2000 eller hvad den hedder, når jeg et par gange om året er i kbh, syntes altid de har vildt mange gode tilbud, og mange film som man ikke kan købe i odense, hvor jeg bor.
#5 filmz-Narniabæver 17 år siden
2tal
Kolding Storcenter
Byttecentralen i Vejle
Fona
Stereo Studio
#6 filmz-Angel Eyes 17 år siden
play.com (sværger mere og mere til dem - stort udvalg, gratis fragt og lynhurtige)
cdwow.com (ret billige, men har dog ikke alle slags titler - også gratis fragt)
axelmusic.com (alround gode, og som regel billige)
dvdpacific.com (har visse specielle titler, især serier ret billige, men fragt koster; dog ikke det store)
Ellers plejer jeg at kigge forbi Fona2000, TP og Accord...
#7 rendesten 17 år siden
sendit.com - slår tit lige amazons priser
hmv.co.uk - boxsets er sindsygt billige her
deepdiscount.com - fra USA, så hvis filmene ikke kan findes eller er dyre i EU så det herfra eller på cduniverse.com jeg shopper
dvdcity.dk - plejer lige tjekke om de har tilbud på filmen jeg søger (kan jo være der findes med danske undertekster)
kelkoo.dk - tjekker for tilbud
dvd.se - har udvalgte titler til svenske billige kroner
cdwow.dk - gratis fragt! nogengange kan de betale sig
tror lige jeg vil tjekke mere op for dvdpacific og play.com
#8 lagoni 17 år siden