Gravatar

#1 filmz-jace 17 år siden

Hej

Hvordan kan det være at f.eks. blockbuster ikke må leje dansk standup ud på dvd?

Mvh
Jace
Gravatar

#2 filmz-michaell 17 år siden

Huh? Det er jeg da ret sikker på at de godt må. Jeg er næsten 100% sikker på at jeg så Anden Paa Coke her forleden i Blockbuster.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#3 filmz-Chemic 17 år siden

Nej, det må de ikke. Diverse små distributører som Elap, Art People m.fl. udsender ganske enkelt INGEN dvd'er til udlejning.
Havde rettighederne ligget hos de store selskaber, havde de nok også udkommet? Desværre mener de små, at der er flere penge i det for dem at holde dem til salg?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#4 frygtl0s 17 år siden

ups forkert tråd
Gravatar

#5 Killkaj 17 år siden

Hydro-texaco havde en gang "fem på flugt" til udlejning,men det er også den eneste stand-up film jeg har set til udlejning..

Fatter det heller ik rigtigt
Gravatar

#6 filmz-Chemic 17 år siden

Så er spørgsmålet om de har tilladelse til at leje den ud jo...
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#7 Killkaj 17 år siden

ja:P

.............
Gravatar

#8 filmz-kaotmus 17 år siden

Jeg tror det er en rigtig beslutning fra selskabernes side. Tror der er mange, der ville nøjes med at leje, fordi de ikke regner med at se showet mere end en gang.
Gravatar

#9 Killkaj 17 år siden

Jeg køber da Stand-up film for dem kan man se flere gange end almindelige spillefilm.
Gravatar

#10 filmz-kaotmus 17 år siden

bemærk at jeg skriver mange, ikke alle

Skriv ny kommentar: