Gravatar

#1 Slettet Bruger [3144437618] 18 år siden

Hvad er forskellen på den Japanske og den Engelske udgave af "I, Robot" (Limited Sonny Head Edition)? Jeg ved, der kommer en booklet med i den Japanske udgave (Teksten deri er på Japansk), som der vist ikke medfølger i den Engelske, men er der ellers nogen andre forskelle på de to udgaver (Jeg ved godt, at på den Engelske udgave er coveret på Engelsk, og på den Japanske udgave er coveret Japansk, selvfølgelig)?

Jeg har læst anmeldelsen af den Japanske inde på Skullface.com.. På deres billeder kan man se, at der bagpå Sonny-hovedet er en ting, som kunne ligne et CD-rom-drev en lille, lille smule.
Når man så åbner den, så kan man se, det er derinde, de to diske befinder sig. På et andet billede fra deres anmeldelse, kan man se, at de to diske også kommer med i en almindelig keepcase. Vil det så ikke bare sige, at de kommer med i en keepcase, men man kan efter eget valg lægge diskene ind i den "beholder", der er indbygget i Sonny-hovedet?

Og er det også sådan ved den Engelske udgave af "I, Robot" (Limited Edition Sonny Head), at der er en "beholder" i Sonny-hovedet, men at diskene samtidig kommer i en keepcase?

Sagt kortere, hvad er forskellen på den Engelske og Japanske udgave?
Gravatar

#2 filt 18 år siden

Selve hovedet er nøjagtig ens, mens alt andet er forskelligt (booklet, papkasserne, DVD'er, keepcase etc.). Den japanske har en højere samlerværdi, da den så at sige var den "oprindelige" udgave (den engelske kom først senere) og er mere sjælden.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 filmz-trabi 18 år siden

Men hvordan køber man der inden??
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3144437618] 18 år siden

Så der er godt nok en keepcase med i begge udgaver?

Skriv ny kommentar: