Gravatar

#1 Collateral 18 år siden

Jeg har i denne måned modtaget "Inside man" og "Firewall" fordi jeg har glemt at afbestille sådan noget månedsfilms halløj, er det noget der er værd at beholde eller skal de sendes tilbage?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 myggen 18 år siden

Jeg fandt Inside Man ret underholdende, men fy for pokker hvor Firewall stinker. Smid Firewall retur (spar dig selv for Harrison Fords pinligheder), og hav knap 2 timers underholdning med Inside Man (Clive Owen er i top).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#3 MouseMickey 18 år siden

Tror ikke firewall er noget værd bare sådan en kedelig gennemsnits action film.. men det er kun fordomme :)... har os selv modtaget de to film fra homentertainment og jeg har valgt at sende dem tilbage... det er os en del penge
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

#4 18 år siden

#1:

Nu ved jeg jo ikke, om månedens film i din filmklub koster 200,- eller 50,-. Jeg lejede (ja, det hænder stadig) Inside Man forleden. Det er et glimtende heist flick med et twist ret meget som i fx.
Thomas Crown Affæren eller Oceans 11 - dvs. hvor kuppet ikke foregår, sådan som det umiddelbart ser ud til

Hvis jeg skulle sætte en "Fona-pris" på den, så ville jeg kunne finde på at købe den, hvis den stod til ca. 70 kr.

Har ikke set "Firewall" - p.g.a. anmeldelserne.
Gravatar

#5 Collateral 18 år siden

#3: Tror jeg vil følge dit eksempel så. Homeenter er også for dyre, blev kun medlem pågrund af et tilbud de havde hvis man meldte sig ind.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

#6 18 år siden

#5: "Homeenter er også for dyre, blev kun medlem pågrund af et tilbud de havde hvis man meldte sig ind."

Det kunne tænkes, at det er hele deres forretningsstrategi. Men det er kun et gæt :-)
Gravatar

#7 Collateral 18 år siden

#6: Tror jeg bestemt også, og vidste det også godt, men har da fået et par ganske udemærkede film ud af det. Så det jo fint nok.

Skriv ny kommentar: