Gravatar

#1 Tanja321 7 år siden

Hej alle sammen :)
Jeg leder efter en film, som jeg sidst så for flere år siden i folkeskolen - jeg kan ikke rigtig huske meget af den, så det bliver lidt svært at forklare hvad filmen handler om :)

" En pige på omkring 10-14 år gammel, opdager sin mor dø i et brændt hus. Hun stikker af, og ender med at bo på et bondegård, hvor en mand nok ville have hende til at gøre noget, men pigerne i det her bondegård hjælper hende. Pigen er virkelig beskidt, så hun får et bad, og det ender med, at hun bliver den smukkeste pige i filmen/bondegården, altså hun er en smuk pige efter badet. Hun får noget hvidt tøj på efter badet. De leder så efter pigens familie, og ender med at finde hendes familie tæt på en strand. Jeg tror nok det var hendes bedsteforældre. De mennesker der var på stranden, var ikke særlige rige, de levede ligesom i gamle dage.. "

På dvd'en kan man se hende og evt. også huset, og farven var grøn/blå.
- Ja, jeg husker ikke særlig meget, men det var alt det jeg kunne huske :( Håber nogen af jer kan huske den film :)
Gravatar

#2 Alex- 7 år siden

Hmm nu skriver du ikke hvornår den foregår eller hvad sprog den er på, men det lyder ret meget som Ulvepigen Tinke?
Gravatar

#3 Tanja321 7 år siden

Det er den film!!!!! Tak for det !!! :) :) :)
Gravatar

#4 Alex- 7 år siden

Velbekomme :)

Skriv ny kommentar: