Ja, nu er vi jo som bekendt ved at nærme os julen. Endnu engang! Så der er brug for nogle idéer til gaveønsker... Forslag til nogle DVD'er man bare SKAL eje?
Hvis du gerne vil eje nogle fede/sjove julefilm, du kan gense hvert år, ligsom mig selv, så kan jeg anbefale følgende :
"Fars Fede Juleferie"
"Alene Hjemme 1 og 2"
"It's a Wonderfull Life" - klassiker med James Stewart, et absolut must own!
"Some Like it Hot" - en gammel sag med Jack Lemmon og Tony Curtis, men for hulen den er sjov. Måske ikke en julefilm, trods det at den altid blir vist i og omkring juleferien.
Ellers af nye udgivelser - "Batman Begins", "Labyrinth -C.E.", eller hvis du er mere til action eller gys - "Sidste Nat på Station 13" eller "Jeepers Creepers" !
Det er jo en smagsag om man kan li de film, men jeg syntes absolut de er værd at eje, indenfor hver deres genre :)
Du kan få alle filmene herhjemme.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Ingen Jul uden "Alene hjemme"-filmene, og "Muppets juleeventyr", der er jeg enig i. Men man må ikke glemme, at "Polarekspressen" lige er kommet, den skaber julestmning.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
#1 filmz-kullah 18 år siden
Forslag til nogle DVD'er man bare SKAL eje?
#2 NightHawk 18 år siden
"Fars Fede Juleferie"
"Alene Hjemme 1 og 2"
"It's a Wonderfull Life" - klassiker med James Stewart, et absolut must own!
"Some Like it Hot" - en gammel sag med Jack Lemmon og Tony Curtis, men for hulen den er sjov. Måske ikke en julefilm, trods det at den altid blir vist i og omkring juleferien.
Ellers af nye udgivelser - "Batman Begins", "Labyrinth -C.E.", eller hvis du er mere til action eller gys - "Sidste Nat på Station 13" eller "Jeepers Creepers" !
Det er jo en smagsag om man kan li de film, men jeg syntes absolut de er værd at eje, indenfor hver deres genre :)
Du kan få alle filmene herhjemme.
#3 filmz-ataris 18 år siden
#4 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-Bruce 18 år siden
#6 davenport 18 år siden
Sammen med Fars Fede Juleferie og Alene Hjemme. (Jeg kan kun være helt enig der, det er fast pensum hjemme ved os!)
#7 vapor 18 år siden
#8 lyspunkt 18 år siden
#9 enfilmnørd 18 år siden
Men man må ikke glemme, at "Polarekspressen" lige er kommet, den skaber julestmning.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#10 filmz-michaell 18 år siden