Gravatar

#1 filmz-bubba 19 år siden

Vi kan begge lide at se en god film om aftenen, men hun siger jeg bruger for mange penge på movies.....
Kender i ikke også det når man kommer hjem med en nyindkøbt film.....
så det første kæresten spørger om, det er ikke hvilken film man har købt, men hvor meget den kostede.
Er det kun mig der er så uheldig?(ikke fodi jeg ikke elsker hende).
Gravatar

#2 filmz-Bruce 19 år siden

#1 Nej, det ikke kun dig og hun er såmænd nok ikke værre eller bedre end andre kvinder. Mænd bruger altid for mange penge på eet eller andet set fra kvinders synspunkt, vi ER bare forskellige. Bare lad hende forstå, at det er DIN interesse og at hun ikke har en kinamands chance for at påvirke dig, ej heller med kvindelig list.

Måske det går lidt over i surhed, lidt psykologisk krig, lidt mindre af "det sjove" i et stykke tid, men bare spørg til alt hvad hun køber af tøj, sko, mad, eller ting til hjemmet et stykke tid, så får du fred :)

Nå ja. Og hvis ikke og hun smider dig ud, så er det helt sikkert det bedste for dig ;)

DON'T FUCKING TOUCH OUR MOVIES!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Yoda 19 år siden

Jeg er så priviligeret at have en kæreste, der som jeg studerer filmvidenskab - så ingen brok der, når talen falder på investering i film.

Dog skal det siges, at da jeg samtidig er litterat og mag.art i litteraturvidenskab, har jeg en betragtelig bogsamling på ca. 4500 bøger, så der jamrer hun sig til gengæld stolpe op og stolpe ned, når jeg kommer hjem med ny litteratur, da reolerne efterhånden bugner af overvægt. Jeg tager det dog i stiv arm ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

kvinder bruger da pænt mange penge på makeup og tøj, så jeg synes da os fyre skal ha lov at købe vores film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Morbid 19 år siden

Det kunne være interessant at få et indlæg fra en af de kvindlige brugere.. Har de mon også problemer med kæresten ?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#6 lagoni 19 år siden

Jeg har ikke sådan en lige nu, men min sidste kæreste interesserede sig også for film og det har så hængt ved, så intet problem der :)

Men det er ellers bare et spørgsmål om tilvænning. Bare mind hende om af og til at hun er vigtigere end filmene :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 filmz-Bruce 19 år siden

#6 Så det er iorden at lyve? ;)
Gravatar

#8 lagoni 19 år siden

Jaja, så længe det bare lyder troværdigt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 filmz-Bruce 19 år siden

#8 I'll buy that :)
Gravatar

#10 Kia 19 år siden

Min kæreste synes også nogle gange jeg har lidt for travlt med at indkøbe film.
Hvad værre er, så mener han det er dybt åndsvagt, at jeg gerne vil have nogle af de film jeg allerede har på vhs på dvd i stedet for. For det er jo den samme film, er det ikke?

Skriv ny kommentar: