Gravatar

#1 Kruse 14 år siden

Jeg har et meget mærkeligt problem som er opstået for nyligt. Efter at jeg har set en Blu-Ray film færdig vil jeg sommetider gerne lige tjekke ekstramaterialet. Så jeg bringer menuen frem, og vælger det ekstramateriale som jeg gerne vil se og trykker på det. Men så hopper billedet helt fra, og jeg får kun en blå skærm(som mit tv gør når der intet signal er). Derefter kan jeg ikke få billedet frem igen, så jeg bliver nødt til at holde sluk-knappen nede, hvorefter at den efter et par sekunder laver det der dobbelt bip, som den normalt gør når hvis f.eks. billedet er frosset og den havde svært ved at slukke.

Er der nogen der har en idé om hvorfor det problem opstår og hvad jeg muligvis kan gøre ved det?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 JannikAnd 14 år siden

Lyder sært, men en software opgradering kunne være løsningen.
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

Jeg glemt forresten at skrive at min blu-ray afspiller er min Playstation 3.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 HDAhj9 14 år siden

Er du sikker på at det ekstramateriale du vil se er i HD og ikke bare normal DVD-kvalitet.. 480p? I så fald skal du jo være sikker på at du har sat et flueben ved 480p i ps3'ens indstillinger
Gravatar

#5 Kruse 14 år siden

#4: Det lader faktisk til at det var det der var problemet. Den stod på Automatic før, men af en eller anden grund stod der kun at mit tv understøttede 720p og 1080i. Jeg ved ikke hvorfor PS3'en troede det, da jeg tidligere intet problem har haft med at afspille ekstra materiale i dvd-kvalitet. Nå, men jeg ændrede det til manuelt og tilføjede en lavere opløsning, og nu virker det igen!

Tak for hjælpen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: