Jeg leder efter en "film" jeg så kort på TV den anden dag, men nåde ikke at fange hvilken en det var, Men det var tale om en "film" der viste en masse utrolige flotte "natur" steder rundt omkring i verden, nogen der kender den ??? Kunne være fedt som DEMO film i min nye bio...
Ja det er sku nok den "Den blå planet" fedt nok, man kan vel købe den på DVD et sted
Succesteamet bag "Den blå planet" Det er teamet bag den prisvindende undervandsdokumentar "Den blå planet", der står bag den enestående portrætserie om vores gamle planet.
Igennem fire år har 71 kamerafolk rejst jorden rundt og besøgt de mest ekstreme miljøer, vores klode har at byde på. Med sig hjem har de bragt 5000 timers optagelser fra verdens største floder, dybeste kløfter og højeste bjergtinder.
De 11 programmer er tematisk opdelt efter jordens forskellige miljøer, og vi bliver blandt andet klogere på
det hårde liv i bjergene det rene vands vitale betydning for planeten og dyrenes overlevelsesstrategier i ørkenen"Vores planet" er både for dem, der vil undervises, dem, der vil underholdes og dem, der holder af stor filmkunst.
#1 filmz-Rigo 16 år siden
Jeg leder efter en "film" jeg så kort på TV den anden dag, men nåde ikke at fange hvilken en det var, Men det var tale om en "film" der viste en masse utrolige flotte "natur" steder rundt omkring i verden, nogen der kender den ??? Kunne være fedt som DEMO film i min nye bio...
#2 filmz-Liou 16 år siden
#3 filmz-Rigo 16 år siden
Jeg har jo fået mig bygget sådan en og så skal der lidt demo til når gæster kommer hehe http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=...
#4 filmz-Liou 16 år siden
#5 Yoda 16 år siden
Når du siger "natursteder", kunne det så tænkes, at du har set den engelske naturserie "Vores planet" på DR? De sender den om mandagen...
http://www.dr.dk/dr1/voresplanet
#6 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#7 filmz-Rigo 16 år siden
Succesteamet bag "Den blå planet"
Det er teamet bag den prisvindende undervandsdokumentar "Den blå planet", der står bag den enestående portrætserie om vores gamle planet.
Igennem fire år har 71 kamerafolk rejst jorden rundt og besøgt de mest ekstreme miljøer, vores klode har at byde på. Med sig hjem har de bragt 5000 timers optagelser fra verdens største floder, dybeste kløfter og højeste bjergtinder.
De 11 programmer er tematisk opdelt efter jordens forskellige miljøer, og vi bliver blandt andet klogere på
det hårde liv i bjergene
det rene vands vitale betydning for planeten og
dyrenes overlevelsesstrategier i ørkenen"Vores planet" er både for dem, der vil undervises, dem, der vil underholdes og dem, der holder af stor filmkunst.
#8 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#9 filmz-Rigo 16 år siden
#10 filmz-Rigo 16 år siden