Gravatar

#11 filmz-712 19 år siden

#8 - Det er min fejl, jeg havde ikke set at Vol.2 stadig kan købes!

Men Vol.1 kan ikke købes mere, så den er jeg stadig nød til at købe via Ebay hvis jeg skal have den. Grunden til at jeg er interesseret i CE, ja, fordi det er CE af en rigtig god(e) film. Desuden har jeg en svaghed for store bokse. :)
Gravatar

#12 filmz-Alex De Large 19 år siden

Jeg ligger inde med en uåbnet Kill Bill Vol. 2 box. Hvis interessen er der, er det da en jeg gerne vil sælge.
Gravatar

#13 dollaro 19 år siden

Hvor meget skal du have for den?
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#14 filmz-712 19 år siden

Det er svært at opdrive limited edition af 1'eren til en ordenlig pris, så jeg dropper LE udgaverne til fordel for denne:

clicky

Tak for alle svarene, og til #12, så har det desværre ingen interesse. :)
Gravatar

#15 filmz-ken-greve 19 år siden

Jeg er også interesseret i at købe den Kill Bill Vol. 2 Box, af Eventium.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
Gravatar

#16 McPeter 19 år siden

Var der nogen der havde set de extra 45 sekunder fra KB2? Kan man få en beskrivelse? På forhånd tak!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#17 filmz-yoshimura 19 år siden

#16 Har ikke selv set de ekstra 45 sekunder, men det er tilsyneladende en enkelt scene, der er længere

Fra dvdcompare:
Japanese R2 and Hong Kong R3 -release is yet again longer, this time by an extra 45 sec scene at the Mexican brothel. More info with screen shots over here:
http://www.schnittberichte.com/index.php?ID=1751
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#18 El vez 19 år siden

Jeg har desvaerre ikke mulighed for at kigge naermere paa den i oejeblikket McP.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: