Jeg har netop erhvervet mig en Sony DVD afspiller. Nu er det desværre sådan at alle de "store" mærker ikke længere leverer kodefri DVD'er... Dog foralte sælgeren mig, at disse koder kan findes på nettet. Mit spørgsmål til jer er derfor; Er der nogen der ved på hvilke sider man kan finde sådan noget?
Lige tjekket de 2 links, og kan se, at der er maaange forskellige forslag, så jeg har lige et nyt spørgsmål:
Er der nogen af jer der har erfaring med at låse Sonys NS-serie op? Hvis ja, kan det gøres med den normale fjernbetjening, eller skal man have en speciel one-for-all remote?
#1 filmz-Spidey 19 år siden
Jeg har netop erhvervet mig en Sony DVD afspiller. Nu er det desværre sådan at alle de "store" mærker ikke længere leverer kodefri DVD'er...
Dog foralte sælgeren mig, at disse koder kan findes på nettet.
Mit spørgsmål til jer er derfor; Er der nogen der ved på hvilke sider man kan finde sådan noget?
På forhånd tak!
#2 dyg 19 år siden
Der findes garanti sider med lister over dvd-afspillere, og metoder til at gøre dem kodefri, men jeg kender desværre ikke adresserne på sådanne.
Ellers så er google altid et godt sted at starte.
#3 filmz-Spidey 19 år siden
Håber I kan hjælpe...
#4 Kalle Ferm 19 år siden
http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/2/105244.h...
Jeg googlede "Sony DVP-NS355 code free". Første link...
#5 filmz-vassago 19 år siden
#6 filmz-Spidey 19 år siden
Mange tak for hjælpen
#7 filmz-Spidey 19 år siden
Lige tjekket de 2 links, og kan se, at der er maaange forskellige forslag, så jeg har lige et nyt spørgsmål:
Er der nogen af jer der har erfaring med at låse Sonys NS-serie op?
Hvis ja, kan det gøres med den normale fjernbetjening, eller skal man have en speciel one-for-all remote?
#8 19 år siden
EDIT:den er her
#9 MadMartigan 19 år siden
Spidey, hvordan gik det med din???
#10 filmz-Spidey 19 år siden
Jeg har desværre endnu ikke fået det gjort, da det kræver en speciel remote. Håber dog snart en eller anden herinde, finder en løsning på det?
Læs: Hjæælp :-)