Det var måske ej heller det skarpeste spørgsmål - med fare for at fornærme dig :-)
Hvis du kan købe en ny dvd-afspiller til 3.000 med to års garanti, og får tilbudt den samme brugt for 2.800 uden garanti, så er det nok en dårlig idé at købe den brugte. Men hvis du får den tilbudt for 200 kr., så er det nok chancen værd (med mindre du køber den af en narkoman nede på det lokale værtshus, for så er det ikke lovligt).
Mere er der vel ikke at sige om det?
Og dog: Det kommer jo også an på, hvad det er du køber: Skrøbelige enheder med mange bevægelige dele som fx. CD- og DVD-afspillere ville jeg nok aldrig købe uden garanti, med mindre de var MEGET billige, mens jeg ville være mindre påpasselig med at købe en brugt forstærker el. højttalere.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hmm købte min sidste i Aldi til 299,- sidste år... har aldrig haft vrøvl med den...jeg har endda en pæn del gange faldet i søvn med en film kørende på den, og den har ikke taget skade af det...billedemæssigt er den sq lige så god som min brors Denon...så er man "fattig" studerende, tror jeg da de billige er mindst lige så gode som de dyre...har selv haft 2 andre lidt dyrere mærker (Philips og Sony) og dem havde jeg sq ikke andet en bøvl med...Sonys læser var der konstant noget galt med... philips kunne ikke klare skiver med den mindste risse(lejede film med risser, passer godt på mine egne =)
You have nothing to contribute to this, so stay the fuck out! - Kevin Spacey
#1 filmz-bubba 19 år siden
#2 19 år siden
#3 19 år siden
#4 putandtake 19 år siden
#5 filmz-bubba 19 år siden
#6 19 år siden
Hvis du kan købe en ny dvd-afspiller til 3.000 med to års garanti, og får tilbudt den samme brugt for 2.800 uden garanti, så er det nok en dårlig idé at købe den brugte. Men hvis du får den tilbudt for 200 kr., så er det nok chancen værd (med mindre du køber den af en narkoman nede på det lokale værtshus, for så er det ikke lovligt).
Mere er der vel ikke at sige om det?
Og dog: Det kommer jo også an på, hvad det er du køber: Skrøbelige enheder med mange bevægelige dele som fx. CD- og DVD-afspillere ville jeg nok aldrig købe uden garanti, med mindre de var MEGET billige, mens jeg ville være mindre påpasselig med at købe en brugt forstærker el. højttalere.
Damn, nu kom jeg til at skrive et svar alligevel.
#7 putandtake 19 år siden
#8 filmz-yoshimura 19 år siden
#9 filmz-nifelheim 19 år siden